مطالب مرتبط:
جشنواره «کلمپه کرمان» در آبان ماه امسال برگزار می شود
همایش ملی سواد رسانه آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود
نخستین جشنواره ملی موسیقی خلاق دی ماه امسال در شاهین شهر برگزار می شود
افتتاح آمفی تئاتر 5000 نفری مهدیشهر/ دومین جشنواره ملی ایل سنگسر برگزار می شود
اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 14:252024-09-22فرهنگي

جشنواره تئاتر لرستان آبان ماه برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: جشنواره تئاتر لرستان در بخش های صحنه ای و خیابانی، آبان ماه امسال برگزار می شود.

- خرم آباد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: جشنواره تئاتر لرستان در بخش های صحنه ای و خیابانی، آبان ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعظم روانشاد در سومین جلسه شورای سیاست گذاری سی و ششمین جشنواره تئاتر لرستان با بیان این که این جشنواره در راستای سیاست های کلان فرهنگی و هنری به منظور کشف استعدادهای خلاق و ایجاد بستری مناسب برای رشد، هدایت و حمایت از گروه های تئاتر برگزار می شود، اظهار داشت: جشنواره تئاتر لرستان به عنوان باسابقه ترین صحنه ارائه رویدادهای نمایشی استان است که ازاین حیث از نقش و جایگاه منحصربه فردی برخوردار است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای بالابردن سطح کمی و کیفی برگزاری سی و ششمین جشنواره تئاتر استان، گفت: یکی از وظایف شورای سیاست گذاری جشنواره، ضمن استخراج نیازها و آسیب شناسی و توجه به مسائل روز جامعه، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری دیگر سازمان ها، نهادها و ادارات استان و تلاش برای جذب حداکثری مشارکت های هنرمندان در تولید آثار نمایشی و حمایت از آنهاست که این مهم با رایزنی با این نهادها چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، میسر می شود.


برچسب ها: تئاتر لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره - لرستان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر لرستان آبان ماه برگزار می شود

جشنواره تئاتر لرستان آبان ماه برگزار می شود