مطالب مرتبط:
انتقاد قالیباف از اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه/ مگر ما مسئول رسوب شدن پول در بانک ها هستیم؟
گلایه قالیباف از اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه
حضور همتی و رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در مجلس
بررسی تبصره تولید و اشتغال در بودجه با حضور وزیر اقتصاد و رییس سازمان برنامه و بودجه در دستورکار مجلس
آغاز جلسه علنی مجلس/ وزیر اقتصاد و رییس سازمان برنامه و بودجه به نمایندگان گزارش می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 10:302024-10-08سياسي

انتقاد رییس مجلس از اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 17 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون های اقتصادی و ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در مورد بررسی عملکرد تبصره های موسوم به تولید و اشتغال با انتقاد از اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای پورمحمدی در صحبت های خود گفت که 31 هزار میلیارد تومان اعتبارات بخش اشتغال در بانک ها رسوب کرده و سوال بنده آن است که آیا ما مسئول رسوب شدن پول در بانک ها هستیم؟ دستگاه های اجرایی در این خصوص مسئول هستند و نباید پول در بانک رسوب می کرد.

وی ادامه داد: با همکاری مجلس یازدهم و دولت سیزدهم حساب پیشرفت و عدالت برای بخش اشتغال ایجاد شد و ما این صندوق را ایجاد کردیم تا اهرمی برای اشتغال باشد و هر سال منابع بخش اشتغال تخصیص پیدا کند و بر آن نظارت شود.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال اعتباراتی تخصیص داده شده اما رییس سازمان برنامه و بودجه به راحتی می گوید که پول نمی دهیم و 31 همت از اعتبارات اشتغال در بانک ها رسوب شده است.

قالیباف در ادامه خطاب به نمایندگان گفت: ما الان در حال بررسی یک موضوع مهم و آن هم اشتغال هستیم اما برخی از نمایندگان آنطور که باید و شاید به محتوای جلسه توجه نمی کنند.


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه - اشتغال - برنامه و بودجه - سازمان برنامه - رییس سازمان - دستگاه های اجرایی - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس مجلس از اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه

انتقاد رییس مجلس از اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه