مطالب مرتبط:
اهالی بجنورد حتی الامکان امشب در فضای باز بمانند
بجنوردی ها امشب در فضای باز بمانند!
هشدار هلال احمر به اهالی این منطقه: حتی الامکان امشب در فضای باز بمانید
رییس دفتر رهبری: اگر می خواهید فرزندانتان در جامعه و فضای مجازی سالم بمانند آن ها را با خود به نماز جمعه بیاورید
واریز 2/250/000 تومان وام بلاعوض به همه یارانه بگیران از امشب | یارانه بگیران با کد دستوری زیر وام بلاعوض از دولت بگیرند + کد دستوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 19:452024-09-22حوادث

بجنوردی ها امشب را در فضای باز بمانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل محبان مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی در پی وقوع زلزله 5/2 ریشتری در بجنورد گفت: با توجه به وقوع زلزله 5/2 ریشتری در بجنورد، - مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی گفت: اهالی بجنورد حتی الامکان امشب در فضای باز بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل محبان مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی در پی وقوع زلزله 5/2 ریشتری در بجنورد گفت: با توجه به وقوع زلزله 5/2 ریشتری در بجنورد، جمعیت هلال احمر از ابتدای بامداد در حالت آماده باش قرار داشت.

تمامی تیم ها که شامل 25 تیم امداد و نجات در سطح شهرستان بجنورد به حالت عملیاتی در آمده و ده تیم امدادی برای ارزیابی میدانی به استان های نزدیک منطقه اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون اعلام وضعیت ریزش آوار نداریم و یک نفر مصدوم در یکی از روستا ها داشتیم که سرپایی درمان شد و کماکان تیم های امدادی در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی در ادامه گفت: از مردم می خواهیم که در درجه اول خونسردی خود را حفظ کنند و مباحث مرتبط با ایمنی در شرایط زلزله را در سایت آموزشی خادم فرا بگیرند و همچنین اهالی بجنورد حتی الامکان امشب در فضای باز بمانند.


برچسب ها: بجنورد - خراسان شمالی - هلال احمر - مدیرعامل - استان ها - امداد - زلزله
آخرین اخبار سرویس:

بجنوردی ها امشب را در فضای باز بمانند

بجنوردی ها امشب را در فضای باز بمانند