مطالب مرتبط:
فرمانده انتظامی تهران: در تهران هر 2 ثانیه یکبار زنگ تلفن 110 به صدا درمی آید/ حدود 25 درصد جرائم کشور در تهران رخ می دهد/ پرخطرترین افراد پایتخت در رده سنی 18 تا 25 سال
26 درصد از جوانان کشور نه درس می خوانند نه دنبال شغلند!
مصرف 23 درصد کل آب شرب کشور در تهران
اینفوگرافی/درصد خانوار های یارانه بگیر در هر یک از استان های کشور
26 درصد از جوانان کشور نه درس می خوانند نه دنبال شغلند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1403 ساعت 14:102024-10-07سياسي

شناسایی 213 گلوگاه فساد در کشور/ رویکرد پیشگیرانه در 60 درصد گزارش های بازرسی


قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه 60 درصد گزارش های این سازمان با رویکردهای پیشگیری و اصلاحی بوده است، گفت: 213 گلوگاه فساد شناسایی شده است که اگر مسدود شوند خود به خود پیشگیری از فساد محقق می شود.

- شناسایی 213 گلوگاه فساد در کشور/ رویکرد پیشگیرانه در 60 درصد گزارش های بازرسی ایسنا/خوزستان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه 60 درصد گزارش های این سازمان با رویکردهای پیشگیری و اصلاحی بوده است، گفت: 213 گلوگاه فساد شناسایی شده است که اگر مسدود شوند خود به خود پیشگیری از فساد محقق می شود.

احمد رحمانیان در مراسم تکریم و معارفه بازرس ویژه خوزستان که امروز (16 مهرماه) در سالن همایش گیت بوستان اهواز برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و عملیات وعده صادق 2 اظهار کرد: اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم و باید پاسدار آن باشیم.

باید توجه شود موشک هایی که سپاه شلیک کرد با دانش و تکنولوژی بومی ساخته شده اند و این دانش، وابسته به قدرت خارجی نبود که قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رژیم صهیونیستی و این باند جنایتکار از درک و فهم این مساله عاجز هستند که با این جنایات، مقاومت که یک مکتب، جریان و راه است نه تنها با ترور از بین نخواهد رفت بلکه شعله ای که در منطقه برافروخته شده است، روز به روز گسترده تر می شود و در


برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور - پیشگیری از فساد - شناسایی - پیشگیری - بازرس - سازمان بازرسی - بازرسی
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 213 گلوگاه فساد در کشور/ رویکرد پیشگیرانه در 60 درصد گزارش های بازرسی

شناسایی 213 گلوگاه فساد در کشور/ رویکرد پیشگیرانه در 60 درصد گزارش های بازرسی