مطالب مرتبط:
فوری؛ تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و روسیه/ ایران ایر تحریم شد؟
واکنش عراقچی به ادعای ارسال سلاح به روسیه: تحریم ها نمی توانند خواسته های غرب را به ایران تحمیل کنند/ تحریم یک ابراز شکست خورده است/ آمادگی گفت و گو داریم، ولی باید بر اساس احترام متقابل باشد و نه بر اساس تهدید و فشار
واکنش روسیه به تحریم های ضد رسانه ای آمریکا
واکنش روسیه به تحریم های جدید آمریکا
حمله تحریم به ایران، این بار از دریای شمال/ پس از ایران ایر، این بار منطقه آزاد انزلی در معرض ترکش موشک های روسیه به اوکراین/ چرا نباید این تحریم را نادیده گرفت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 07:202024-09-24بين الملل

تحریم های جدید نیوزیلند علیه روسیه و بلاروس


وزارت امور خارجه نیوزیلند امروز (سه شنبه) اعلام کرد «وینستون پیترز» وزیر امور خارجه نیوزیلند بسته جدید تحریم ها علیه روسیه و بلاروس را اعلام کرد.

- وزارت امور خارجه نیوزیلند امروز (سه شنبه) اعلام کرد وینستون پیترز وزیر امور خارجه نیوزیلند بسته جدید تحریم ها علیه روسیه و بلاروس را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان آغاز جنگ اوکراین در سال 2022، دسته ای از کشورهای غربی با طرح اتهاماتی و بدون در نظر گرفتن واقعیت های میدانی و منافع امنیت ملی مسکو، اقدام به وضع تحریم های گسترده ای علیه روسیه کرده اند.

در ادامه همین سیاست ها، وزیر خارجه نیوزیلند با طرح اتهاماتی گفت: این دور جدید تحریم ها، عواملی را هدف قرار می دهد که در اشغال غیرقانونی نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اوکراین، مجتمع نظامی-صنعتی روسیه و افراد و نهادهای بلاروسی که از حمله حمایت می کنند، دخالت دارند.

او در ادامه اتهام زنی های خود گفت: ادامه اشغال غیرقانونی نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اوکراین توسط روسیه، امنیت و ایمنی هسته ای را تهدید می کند.

نیوزیلند بار دیگر از روسیه می خواهد که اشغال نیروگاه هسته ای زاپوریژیا را متوقف کند و فورا از خاک اوکراین خارج شود.


برچسب ها: نیوزیلند - امور خارجه - تحریم ها - وزارت امور خارجه - وزیر امور خارجه - خارجه - تحریم
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید نیوزیلند علیه روسیه و بلاروس

تحریم های جدید نیوزیلند علیه روسیه و بلاروس