مطالب مرتبط:
جذاب ترین ایده های دکوراسیون پاییزی خانه | با کمترین هزینه خونت رو پاییزی و شیک کن!
وحیدی:موشک ها نشان دادند اسراییل خانه عنکبوت است
ببینید این زن چطوری سگ هاشو از دست خرس نجات میده | شجاعت این زن در حمایت از حیوانات خونگیش ستودنی است | حمله خرس قهوه ای به خانه ویلایی یک خانواده +ویدئو
یک قصاب این خانه دلربای تهرانی را با 130هزار تومان خرید
نگاهی به دکوراسیون لاکچری و خوش رنگ خانه زیبای ناهید مسلمی/ یو یو جوکر در استایل خانگی و زیبا!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 09:502024-10-02سياسي

منزل هوشنگ مرادی کرمانی، خانه قصه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی اظهار کرد: هم اینک این ملک تاریخی در اختیار شهرداری تهران است که در آبان سال 99 توسط منطقه 12 با هدف حفظ و نگهداری اماکن تاریخی واجد ارزش خریداری شد و پس از برگزاری مزایده به (معمار و مدیر خانه اردیبهشت .

- رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران از آغاز مرمت و احیای خانه قدیمی نویسنده و داستان نویس مشهور و بنام هوشنگ مرادی کرمانی از روز پنجشنبه 12 مهر ماه 1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی اظهار کرد: هم اینک این ملک تاریخی در اختیار شهرداری تهران است که در آبان سال 99 توسط منطقه 12 با هدف حفظ و نگهداری اماکن تاریخی واجد ارزش خریداری شد و پس از برگزاری مزایده به (معمار و مدیر خانه اردیبهشت عودلاجان) بهروز مرباغی (احیاگر بنا های تاریخی) واگذار شد تا این بنای تاریخی ارزشمند احیا شود.

‎وی یادآور شد: خانه نویسنده معروف هوشنگ مرادی کرمانیدارای قدمتی 80 ساله است که در بافت قدیمی محله امامزاده یحیی در محله عودلاجان قرار دارد.

‎این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: این خانه بنابر گفته فرد بهره بردار، قرار است تبدیل به مکانی برای تجمع کودکان و خانواده ها شود تا در آن محل صمیمی قصه بگویند و قصه بشنوند همچنین در آن مکان اقدام به آموزش داستان نویسی به علاقمند


برچسب ها: تاریخی - هوشنگ مرادی کرمانی - برگزاری - شهرداری تهران - خانه اردیبهشت - اماکن تاریخی - شورای اسلامی شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

منزل هوشنگ مرادی کرمانی، خانه قصه می شود

منزل هوشنگ مرادی کرمانی، خانه قصه می شود