مطالب مرتبط:
ارزش پروژه های فعال سرمایه گذاری خارجی به 250 میلیون دلار رسید
صادرات 494 میلیون دلاری ایران به روسیه در 6 ماه
پیشنهاد 1.8 میلیون دلاری استقلال به سرمربی پرتغالی؟
پیشنهاد 1.8 میلیون دلاری استقلال به سرمربی پرتغالی؟
معامله گر بدشانس ارز دیجیتال، فرصت سود 17.5 میلیون دلاری را از دست داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 15:202024-10-13اقتصادي

سرمایه گذاری 9.2 میلیون دلاری در طبس و بشرویه


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر سه پروژه سرمایه گذاری خارجی با اعتبار مصوب 9 میلیون و 200 هزار دلار در شهرستان های طبس و بشرویه فعال است.

- بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر سه پروژه سرمایه گذاری خارجی با اعتبار مصوب 9 میلیون و 200 هزار دلار در شهرستان های طبس و بشرویه فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی متولی چندین موضوع هستیم که یکی از مهم ترین این موضوعات سرمایه گذاری خارجی است.

وی با بیان اینکه امروز ضرورت سرمایه گذاری خارجی بر کسی پوشیده نیست، گفت: اگر به دنبال رشد اقتصادی هشت درصد هستیم نمی توانیم به منابع داخلی اکتفا کنیم و باید از ظرفیت های خارجی برای رسیدن به این منظور استفاده کنیم .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: از سوی دیگر سرمایه گذاری خارجی در دنیای امروز که امنیت کشورها به همه پیوسته است ضرورت ویژه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه های امنیت، دیپلماسی اقتصادی است که بین کشورها باید شکل بگیرد، افزود: این مهم باید انجام شود تا کشورها در بزنگاه های تصمیم گیری یک مقدار


برچسب ها: سرمایه گذاری خارجی - امور اقتصادی و دارایی - سرمایه گذاری - امور اقتصادی - خراسان جنوبی - پروژه سرمایه گذاری - سرمایه
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 9.2 میلیون دلاری در طبس و بشرویه

سرمایه گذاری 9.2 میلیون دلاری در طبس و بشرویه