مطالب مرتبط:
اگر سن تان بالای 40 سال است مراقب این بیماری دهانی باشید
اگر بالای 40 سال هستید مراقب این بیماری دهانی باشید
افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی تا سه سال پس از درگیری با کرونا
اگر سن تان بالای 40 سال است مراقب این بیماری دهانی باشید
بایدها و نبایدهای پیشگیری از بیماری تب مالت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 12:402024-10-13پزشكي

تشخیص به موقع بیماری ها ازمرگ ومیرهای 30 تا 70 سال پیشگیری می کند


معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد: شناسایی و تشخیص به موقع بیماری ها، از برخی مرگ ومیرهای 30 تا 70 سال پیشگیری می کند.

- تشخیص به موقع بیماری ها ازمرگ ومیرهای 30 تا 70 سال پیشگیری می کند خرم آباد - معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد: شناسایی و تشخیص به موقع بیماری ها، از برخی مرگ ومیرهای 30 تا 70 سال پیشگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم کوشکی صبح امروز یکشنبه در جلسه مدیریتی عملکردی گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: این جلسه در راستای بیان اهمیت پیشگیری از بیماری های غیرواگیر برگزار شده است.

وی افزود: در غربالگری های صورت گرفته وضعیت ابتلای مردم در بیماری های غیرواگیر مشخص می شود، لذا مراقبین سلامت در خط مقدم سلامت در شهرها و بهورزان در خط مقدم سلامت در روستاها باید در خصوص مراقبت ها و تشخیص به موقع بیماری ها و کنترل آن ها بیش از گذشته تلاش کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه شناسایی بیماران و تشخیص به موقع بیماری ها در پیشگیری از کاهش جمعیت مؤثر است، گفت: در این راستا می توان با مداخلات پزشکی از بروز برخی مرگ ومیرهای 30 تا 70 سال پیشگیری کرد.


برچسب ها: بیماری ها - بیماری های غیرواگیر - علوم پزشکی لرستان - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - معاون دانشگاه علوم پزشکی - بیماری - پیشگیری
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص به موقع بیماری ها ازمرگ ومیرهای 30 تا 70 سال پیشگیری می کند

تشخیص به موقع بیماری ها ازمرگ ومیرهای 30 تا 70 سال پیشگیری می کند