مطالب مرتبط:
مردم سخاوتمندخراسان جنوبی بیش از 6.5 میلیارد تومان صدقه دادند
کشف بیش از سه میلیارد ریال لباس قاچاق در خراسان جنوبی
برنامه هفتم توسعه خوب است اگر سازمان امور مالیاتی همکاری کند/ پرداختی ایرانسل به دولت بیش از 98 هزار میلیارد تومان بوده است
بیمه سلامت ماهانه 11 میلیارد تومان در گناباد پرداخت می کند
بانوی تبریزی به جبهه مقاومت بیش از یک میلیارد تومان کمک کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 09:002024-10-21اقتصادي

مردم خراسان جنوبی بیش از 6.5 میلیارد تومان صدقه دادند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: طی 6 ماهه امسال 6 میلیارد و 658 میلیون تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع آوری شده است.

- بیرجند-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: طی 6 ماهه امسال 6 میلیارد و 658 میلیون تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع آوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم لطفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به رشد 21 درصدی صدقات در مدت 6 ماهه امسال اشاره کرد و اظهار کرد: در این مدت مردم سخاوتمند ونیکوکار استان ماهیانه یک میلیارد و 109 میلیون تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی تعداد کل مشترکین صدقات در استان را 154 هزار و 337 نفر اعلام کرد و یادآورشد: صدقات جمع آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و… هزینه می شود.

وی به روش های نوین پرداخت صدقه اشاره کرد و گفت: هم استانی های داخل و خارج از استان می توانند با شماره گیری #056*8877* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.


برچسب ها: خراسان جنوبی - مشارکت های مردمی - کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد - کمیته امداد امام - میلیارد - مراکز نیکوکاری
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان جنوبی بیش از 6.5 میلیارد تومان صدقه دادند

مردم خراسان جنوبی بیش از 6.5 میلیارد تومان صدقه دادند