مطالب مرتبط:
شناسایی 213 گلوگاه فساد در کشور/مدیری که در زندگی مردم اثر مثبت نگذارد مرتکب فساد اداری شده است
شناسایی 213 گلوگاه فساد در کشور/مدیری که در زندگی مردم اثر مثبت نگذارد مرتکب فساد اداری شده است
پزشکیان: همه مشکلات کشور ناشی از گسست اجتماعی است/ وقتی جامعه از حاکمیت دور بماند تصمیمات ما ره به جایی نخواهد برد/ ظرفیت و نحوه پذیرش دانشجو، تعداد و سن اعضای هیات علمی و تصویب مصوبه درباره این موضوعات در عداد وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست
انجام امور مالیاتی در بستر فضای دیجیتال باعث شفافیت مالی می شود
رییس جمهور: همه مشکلات کشور ناشی از گسست اجتماعی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 08:102024-10-09سياسي

عدم شفافیت در امور اداری از مهم ترین مشکلات کشور است


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیر راه اندازی سامانه خود نویس بر ایجاد عدالت اجتماعی و جلوگیری از دلالی مشاورین املاک پرداخت.

- محمدرضا رضایی کوچی، نماینده جهرم و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری مهر ، سامانه خودنویس را گامی مهم در بهبود شفافیت و تسریع امور دانست و گفت: سامانه خودنویس می تواند به عنوان یک ابزار کارآمد در تسریع روند اداری و کاهش بروکراسی نقش مؤثری ایفا کند.

وی افزود: این سامانه با هدف ساده سازی فرایندهای مرتبط با درخواست های مردمی و نیز تعاملات میان نمایندگان و مردم طراحی شده و این امر می تواند بخش مهمی از مشکلات موجود در حوزه ارتباطات مردمی و پیگیری درخواست ها را حل کند.

رضایی کوچی با اشاره به نیاز جدی به شفافیت در فرایندهای اداری، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، یکی از مهم ترین مشکلات ما، عدم شفافیت در بعضی از امور اداری است.

بسیاری از مردم وقتی خواسته یا نیاز خود را به نهادهای مختلف اعلام می کنند، ممکن است به دلیل پیچیدگی های فرایندهای اداری و نبود پیگیری های منظم دچار سردرگمی شوند.

این نماینده مجلس دوازدهم گفت: سامانه خودنویس با تسهیل فرایند ثبت و پیگیری درخواست ها می تواند این مشکل را تا حد زیادی کاهش دهد.


برچسب ها: کمیسیون عمران مجلس - رییس کمیسیون عمران - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون عمران - سامانه - شورای اسلامی - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

عدم شفافیت در امور اداری از مهم ترین مشکلات کشور است

عدم شفافیت در امور اداری از مهم ترین مشکلات کشور است