چند میلیون کاربر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فناوری اطلاعات ابزار مناسبی برای سنجش رضایت مردم از خدمات حضوری و برخط و امکان مشارکت و اخذ نظر از آنها در مورد موضوعات مختلف تبدیل شده است؛ به واسطه این شرایط، امروزه می توان گفت خدمات هوشمند به یکی از ارکان مهم تحقق عدالت اجتماعی تبدیل شده است. به اعتقاد کارشناسان اکنون در دسترسی به انواع خدمات دولت تفاوتی بین اقشارمختلف جامعه بایکدیگر وجود ندارد و همه می توانند از شرایطی مشابه و یکسان در تمامی نقاط کشور بهره مند شوند که بیانگر آن است فناوری اطلاعات ابزاری مهم در راستای توسعه عدالت اجتماعی محسوب می شود. پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از اقداماتی است که برای تسهیل فعالیت مردم و بی نیازی از تبادلات کاغذی مورد توجه قرار گرفته است. این پنجره ارایه دهنده خدمات دولتی به صورت یکپارچه، سریع و آسان به عموم مردم است که در مسیر آماده سازی و بهره برداری قرار دارد. دستورالعمل اجرایی اتصال دستگاه های اجرایی به پنجره واحد خدمات هوشمند دولت شامل اولویت ها، اصول حاکم و ضوابط ساماندهی با همکاری دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور طی سال های گذشته تهیه و مطابق قانون برای تصویب نهایی به شورای اجرایی فناوری اطلاعات ارایه شد. برچسب ها: خدمات - فناوری اطلاعات - عدالت اجتماعی - دولت هوشمند - هوشمند - دولت - پنجره |
آخرین اخبار سرویس: |