مطالب مرتبط:
عراقچی: بی عملی شورای امنیت سازمان ملل به دلیل کارشکنی آمریکا و دیگر حامیان غربی اسراییل دلیل عمده استمرار جنایت ها و ماجراجویی های رژیم نامشروع صهیونیستی است
بیانیه شورای عالی امنیت ملی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله
شورای عالی امنیت ملی: سید حسن نصرالله از تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) بود
ایران در پی جنایات مداوم اسراییل​​​​​​​ خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای امنیت شد
عراقچی: بی عملی شورای امنیت بخاطر کارشکنی آمریکاست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 11:102024-09-29سياسي

ولایتمداری و تأمین امنیت جامعه دو شاخصه مهم پلیس است


استاندار هرمزگان، همواره پای کار نظام و انقلاب بودن را شاخصه مهم نیروهای خدوم پلیس دانست که در سایه این اخلاص در میدان عمل برای حمایت از آرمان انقلاب تردید نکردند.

- به گزارش، مهدی دوستی در جلسه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن تسلیت شهادت سردار مقاومت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، اظهارداشت: تأمین مسئله مهم امنیت مستلزم وجود انسان هایی از خودگذشته است که به صورت شبانه روزی برای آن تلاش کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی از جمله نیروهایی است که همواره با به جان خریدن سختی و چالش های زیاد توانسته امنیت جامعه را تأمین و تضمین کند.

استاندار هرمزگان گفت: در 46 سال پس از انقلاب به ویژه در 20 سال اخیر با وجود فتنه های مختلف، پلیس هیچگاه در میدان عمل برای حمایت از آرمان های انقلاب دچار تردید نشد و همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و توانسته امنیت جامعه را تأمین کند.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به همه پرسنل و کارکنان خدوم انتظامی استان به ویژه سردار علی اکبر جاویدان فرماندهی انتظامی استان تهنیت و خداقوت گفت و تصریح کرد: یکی از مسائلی که در جامعه باید به آن توجه کنیم مسئله عمق بخشی به وظایف خطیر و تلاش نیروی پلیس است باید برنامه ای تدوین کنیم تا با همکاری آموزش و پرورش، دانش آموزان با پلیس مأنوس تر شوند و بدانند هر جا


برچسب ها: استاندار هرمزگان - انقلاب - نیروی انتظامی - امنیت - به صورت شبانه روزی - استاندار - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری و تأمین امنیت جامعه دو شاخصه مهم پلیس است

ولایتمداری و تأمین امنیت جامعه دو شاخصه مهم پلیس است