مطالب مرتبط:
خطیب: پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی داده خواهد شد
رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: اخیرا تعرضی به مواضع ایران در سوریه نشده است/ رژیم اشغالگر از گشوده شدن عرصه نبرد در کرانه باختری به شدت وحشت داشت/ همه می دانند پاسخ به غلطی که رژیم صهیونیستی در تهران کرد محفوظ است
وزیر بهداشت لبنان: اقدام رژیم صهیونیستی در لبنان جنایت جنگی است
عراقچی: رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت های خود را خواهد گرفت
وزیر بهداشت لبنان: شمار شهدای جنایت های رژیم صهیونیستی به 70 نفر رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 18:052024-09-24سياسي

وزیر اطلاعات: پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی می دهیم


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه وزیر اطلاعات تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب تنش منطقه را جهانی خواهد کرد و تاکید کرد که پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.

- وزیر اطلاعات: پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی می دهیم سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه وزیر اطلاعات تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب تنش منطقه را جهانی خواهد کرد و تاکید کرد که پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور وزیر اطلاعات در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شد.

وی توضیح داد: در ابتدای این جلسه سوال حجت الاسلام حمید رسایی نماینده تهران و 17 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر اطلاعات مطرح شد؛ سوال درباره نحوه انتصابات اخیر در دولت و استعلام از دستگاه هایی مانند وزارت اطلاعات بود که نسبت به برخی انتصابات در پست های حساس معترض بودند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - کمیسیون امنیت ملی - وزیر اطلاعات - صهیونیستی - کمیسیون امنیت - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی می دهیم

وزیر اطلاعات: پاسخ محکمی به جنایت های رژیم صهیونیستی می دهیم