مطالب مرتبط:
بخشایش، نماینده اصفهان: ایران محکم بر جزایر سه گانه خودش ایستاده/ موضع گرفتن روسیه اهمیتی ندارد؛ برای نجات از تحریم چنین می کند/ عده ای برای دولت جدید مزاحمت و حاشیه ایجاد می کنند/ ایران به دو کشور صاحب بمب اتم حمله کرده/ اسراییل مرتب پیام می فرستد!
همنوایی روسیه و چین در مورد جزایر سه گانه ایران غیرقابل قبول تر است
غضنفرآبادی: جزایر سه گانه برای همیشه متعلق به ایران می ماند
محمود صادقی: مالکیت و حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه غیرقابل تردید و غیر قابل مذاکره است
ایران سفیر مجارستان را احضار کرد/ ادعای بی پایه اتحادیه اروپا در مورد جزایر سه گانه مورد اعتراض قرار گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 09:102024-10-21سياسي

اکرمی: با قدرت در برابر یاوه گویی ها پیرامون جزایر سه گانه ایران می ایستیم


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به زیر سوال بردن تمامیت ارضی ایران در خصوص جزایر سه گانه خلیج فارس از سوی اتحادیه اروپا و سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: - اکرمی: با قدرت در برابر یاوه گویی ها پیرامون جزایر سه گانه ایران می ایستیم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به زیر سوال بردن تمامیت ارضی ایران در خصوص جزایر سه گانه خلیج فارس از سوی اتحادیه اروپا و سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: گستاخ تر شده اند و سخنان بی ربط و تهی از حقیقت به زبان جاری می کنند، گویی باید با آنان به زبان دیگری سخن بگوییم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نجابت و بزرگواری نشان دادن به دشمنان و بدطینت ها موجب گستاخی آنان شده است و سخنان بی ربط و تهی از حقیقت به زبان جاری می کنند.

گویی باید با آنان به زبان دیگری سخن بگوییم تا هر از چند گاهی در شمال و جنوب کشور، نخواهند درباره تمامیت ارضی ایران شبهه به وجود آورند و به خواسته های نابه حق شان برسند.

وی ادامه داد: تا وقتی در درون کشور کلام، عمل و قدرت واحد و انسجام محکمی نشان ندهیم هر ننه شله پز، بی عرضه و بی قابلیتی سر بر می آورد و خواستار برگشت تفاله های پهلوی به این آب و خاک می شود و حاضر است برایش حتی تمامیت ارضی کشور را فدا کند.


برچسب ها: جزایر سه گانه - شورای همکاری خلیج فارس - جامعه روحانیت مبارز - خلیج فارس - سران شورای همکاری - شورای همکاری خلیج - سه گانه
آخرین اخبار سرویس:

اکرمی: با قدرت در برابر یاوه گویی ها پیرامون جزایر سه گانه ایران می ایستیم

اکرمی: با قدرت در برابر یاوه گویی ها پیرامون جزایر سه گانه ایران می ایستیم