مطالب مرتبط:
تصاویر / بازدید فرمانده سپاه استان قزوین از فعالیت گروه جهادی پزشکی جهادگران راه سلامت در شهرک چوبیندر
ارائه 2 هزار خدمت پزشکی توسط گروه های جهادی در دهستان لانو
امکانات سپاه در اختیار گروه های جهادی است
پیش بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
تنبیه وحشیانه معلم، آینده دانش آموز 13 ساله را برای همیشه تغییر داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 21:252024-10-06ورزشي

مشارکت 5 هزار گروه جهادی در پویش ملی برای آینده سازن


رییس مجمع جهادی کشور از مشارکت 5 هزار گروه جهادی در پویش ملی برای آینده سازان خبر داد و گفت: این پویش با هدف توزیع عادلانه لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار کشور راه اندازی شده و تا پایان مهر ادامه دارد.

- ایسنا/گلستان رییس مجمع جهادی کشور از مشارکت 5 هزار گروه جهادی در پویش ملی برای آینده سازان خبر داد و گفت: این پویش با هدف توزیع عادلانه لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار کشور راه اندازی شده و تا پایان مهر ادامه دارد.

محمد نوری زاده امروز یکشنبه 15 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: فعالیت خود را در گروه های جهادی از سال 92 آغاز کردیم و از سال 95 موفق به اخذ مجوز فعالیت از سوی سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی کشور شدیم.

وی با اشاره به اینکه اهم فعالیت های گروه های جهادی در محورهای پزشکی، اشتغال، حمایت تحصیلی، ورزشی، ازدواج و جهیزیه و بحران است، گفت: هر سال حداقل 800 تا 1000 بسته لوازم التحریر درگلستان توزیع شده است و امسال آمادگی این را داریم 2000 بسته دیگر به این تعداد اضافه کنیم.

رییس مجمع جهادی کشور اهدا 415 فقره جهیزیه کامل به زوج های تحت پوشش کمیته امداد و توزیع سالانه 40 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم و دور افتاده کشور را به عنوان دو نمونه از اقدامات گروه های جهادی در کشور نام برد و تصریح کرد: ا


برچسب ها: دانش آموزان کم برخوردار - گروه جهادی - گروه های جهادی - لوازم التحریر - توزیع عادلانه - پویش ملی - آینده سازان
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 5 هزار گروه جهادی در پویش ملی برای آینده سازن

مشارکت 5 هزار گروه جهادی در پویش ملی برای آینده سازن