مطالب مرتبط:
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اصفهان برگزار شد
سردار سلامی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت بازماندگان شهدا است
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت بازماندگان شهدا است
نقش سرودخوانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ لزوم همدلی و مشارکت برای برگزاری مراسم ها
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان رسالت بازماندگان شهدا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 16:402024-09-24سياسي

توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می کنیم


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مکلفیم در آموزش و پرورش، فرهنگ ایثار و شهادت را بست و نشر دهیم گفت: یکی از سیاست های مهم و مسائلی که در این وزارتخانه دنبال خواهیم کرد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مکلفیم در آموزش و پرورش، فرهنگ ایثار و شهادت را بست و نشر دهیم گفت: یکی از سیاست های مهم و مسائلی که در این وزارتخانه دنبال خواهیم کرد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان حوزه ستادی افزود: مجموعه همکاران ما در آموزش و پرورش قطعاً در مسیر و ماموریتی که بر دوش دارند کوتاهی نخواهند کرد.

کاظمی با بیان اینکه بزرگ ترین مزیت رقابتی نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجه با دنیای استکبار، فرهنگ ایثار و شهادت است ادامه داد: دشمن تمام تلاش را می کند تا این فرهنگ را از ما جدا کند، همین موضوع باعث شده مقام معظم رهبری بر این موضوع خیلی تاکید و حساسیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما مکلفیم در آموزش و پرورش، فرهنگ ایثار و شهادت را بست و نشر دهیم گفت: یکی از سیاست های مهم ما و یکی از مسائلی که دنبال خواهیم کرد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها: فرهنگ ایثار و شهادت - ایثار و شهادت - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار - آموزش و پرورش - فرهنگ - وزیر آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می کنیم

توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال می کنیم