مطالب مرتبط:
ضرورت اقدام جمعی کشورهای منطقه برای متوقف کردن ماشین جنگی اسراییل
نزاع دسته جمعی در زنجان/ جوان 20 ساله به قتل رسید
عراقچی: ضرورت اقدام جمعی برای متوقف کردن ماشین جنگی اسراییل
تصاویر/ بازدید جمعی از بسیجیان فعال فرهنگی و اسوه کشوری از موزه دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان شرقی
عراقچی: اقدام جمعی برای توقف ماشین جنگی رژیم اسراییل ضروری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 20:402024-10-16سياسي

خرد جمعی به در فعالیت شوراها ضروری است


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ماهیت و شکل شورا باید بر مبنای تبادل نظر و بر انجام نتیجه وحدت و همدلی باشد، گفت:خرد جمعی به در فعالیت شوراها ضروری است.

- همدان ـ رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ماهیت و شکل شورا باید بر مبنای تبادل نظر و بر انجام نتیجه وحدت و همدلی باشد، گفت:خرد جمعی به در فعالیت شوراها ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود مسگریان در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها که در تالار قرآن همدان برگزار شد با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدا با بیان اینکه مفتخر هستیم که میزبان رؤسای و شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان کشور هستیم، اظهار کرد: این اجلاس با محوریت تبیین نقش شوراهای اسلامی در تصمیم گیری شهری و ارتقای سطح زندگی شهروندان و با شعار اتحاد و همدلی، تضمین توسعه پایدار شهرها آغاز می شود.

وی با تأکید بر اینکه آنچه را که تضمین کننده همه موفقیت ها و پیشرفت ها است اتخاد و همدلی میان اعضا است، گفت: مجمع مشورتی شورها و رؤسای شوراهای اسلامی همواره بر این تاکید داشته و با ریاست آقای مهندس چمران توانسته در طول برگزاری این مجامع تصمیم گیری های خوبی را برای شهرها و شهروندان بگیرد.


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر همدان - شورای اسلامی شهر همدان - شورا - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - اسلامی - شوراها
آخرین اخبار سرویس:

خرد جمعی به در فعالیت شوراها ضروری است

خرد جمعی به در فعالیت شوراها ضروری است