مطالب مرتبط:
تصاویر/ آیین تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن منطقه ماهان
ابتلای 542 دانش آموز دختر مشهدی به شپش
ابتلای 542 دانش آموز دختر مشهدی به شپش
فیلم | حمایت نیروی دریایی ارتش از شرکت های دانش بنیان باهدف توسعه گردشگری ساحلی
70 بانوی ورزشکار زنجانی در مسابقات یوگا شرکت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 19:452024-10-10اجتماعي

شرکت 13000 دانش آموز گلستانی در لیگ مسابقات جت


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از شرکت 13 هزار دانش آموز گلستانی در لیگ مسابقات جهاد تبیین (جت) خبر داد و گفت: به دلیل استقبال زیاد دانش آموزان دور دوم مسابقات نیز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از شرکت 13 هزار دانش آموز گلستانی در لیگ مسابقات جهاد تبیین (جت) خبر داد و گفت: به دلیل استقبال زیاد دانش آموزان دور دوم مسابقات نیز برگزار خواهد شد.

سیدرضا نظری عصر امروز پنجشنبه 19 مهرماه 1403 در مرحله نهایی مباحثات فرهنگیان ضمن تقدیر از گروه های برتر و برگزارکنندگان این مسابقات اظهار کرد: خدارا شاکریم که یک اتفاق خوب دیگر به همت جامعه فرهنگی استان گلستان رقم خورده است.

وی با تاکید بر لزوم برخورداری از تکنولوژی هوش مصنوعی بیان کرد: امروزه هوش مصنوعی گفتمان غالب دنیاست و معلمان و دانش آموزان ما نباید از جریان پیشرفت تکنولوژی عقب بمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از آموزش هوش مصنوعی به هزار معلم و 10 هزار دانش آموزان استان طی 6 ماه اخیر خبر داد و گفت: پس از برگزاری دوره های آموزشی، میزان مهارت این عزیزان را رصد کرده و تنها به اعطای مدرک بسنده نکردیم.

نظری فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه معلمان و دانش آموزان ترسیم و بیان کرد: همکاران ما در حوزه پرورشی با گوش جان سپردن به فرمایشات رهبر انقلاب و ا


برچسب ها: دانش آموز - آموزش و پرورش استان گلستان - گلستان - مسابقات - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - استان گلستان
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 13000 دانش آموز گلستانی در لیگ مسابقات جت

شرکت 13000 دانش آموز گلستانی در لیگ مسابقات جت