موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک، راه درمان عفونت دندان نیست
39 میلیون مرگ، رهاورد مقاومت آنتی بیوتیکی تا سال 2050
مقاومت آنتی بیوتیکی تا اواسط قرن، میلیون ها نفر را به کام مرگ می فرستد
افزایش مصرف آنتی بیوتیک و مقاومت دارویی با تشدید آلودگی هوا
مقابله با اَبَرباکتری ها با ترکیب نقره و آنتی بیوتیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 06:102024-09-22پزشكي

مرگ میلیون ها نفر در جهان بر اثر عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک


یک مطالعه جدید هشدار می دهد که در 25 سال آینده، سالانه میلیون ها نفر در اثر عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک فوت خواهند کرد، مگر اینکه اقداماتی برای مقابله با این تهدید رو به رشد انجام شود.

- یک مطالعه جدید هشدار می دهد که در 25 سال آینده، سالانه میلیون ها نفر در اثر عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک فوت خواهند کرد، مگر اینکه اقداماتی برای مقابله با این تهدید رو به رشد انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از مدیسن نت، محققان گزارش دادند که پیش بینی می شود تعداد مرگ و میرهای مرتبط با باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک تا سال 2050 به 8.

2 میلیون نفر در سال افزایش یابد که 75 درصد از تخمین فعلی 4.

7 میلیون نفر در سال بیشتر است.

دکتر استین امیل وولست ، محقق مؤسسه بهداشت عمومی نروژ، گفت: تا سال 2050، عفونت های مقاوم می تواند در حدود 8 میلیون مرگ در هر سال نقش داشته باشد، چه به عنوان علت مستقیم مرگ و چه به عنوان یک عامل مؤثر .

وولست در ادامه می افزاید: برای جلوگیری از تبدیل شدن این امر به یک واقعیت مرگبار، ما نیاز فوری به استراتژی های جدیدی برای کاهش خطر ابتلاء به عفونت های شدید از طریق واکسن ها، داروهای جدید، بهبود مراقبت های بهداشتی، دسترسی بهتر به آنتی بیوتیک های موجود و راهنمایی در مورد نحوه استفاده مؤثرتر از آنها داریم .


برچسب ها: آنتی بیوتیک - میلیون - میلیون ها - مقاوم - عفونت - مقابله - مطالعه
آخرین اخبار سرویس:

مرگ میلیون ها نفر در جهان بر اثر عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک

مرگ میلیون ها نفر در جهان بر اثر عفونت های مقاوم به آنتی بیوتیک