مطالب مرتبط:
وزارت جهاد کشاورزی در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار عملکرد قابل دفاع دارد
انتصابات جدید همتی در وزارت اقتصاد
انتصابات جدید در وزارت اقتصاد
خبر فوری؛ زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در دمشق ترور شد؟
همایش جهاد کبیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 09:402024-10-09سياسي

انتصابات جدید در وزارت جهاد کشاورزی


غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی «رییس، دبیر و اعضای کمیته انتخاب و انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی» را معرفی کرد.

- غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی رییس، دبیر و اعضای کمیته انتخاب و انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه ای، شاهپور علایی مقدم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع را به عنوان رییس کمیته انتخاب و انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی ، سیدحمزه رضوی مدیرکل امور اداری را به عنوان دبیر کمیته و اکبر فتحی سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، مرتضی اردستانی مشاور وزیر و رییس سازمان حراست و بهرنگ نجاتی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی را به عنوان اعضای این کمیته منصوب کرد.

این احکام در راستای تحقق اهداف مندرج در اسناد بالادستی کشور و به منظور شناسایی و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی نیروهای واجد شرایط شاغل در وزارت جهاد کشاورزی در جهت پیاده سازی نظام شایسته سالاری طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای موضوع تصویب نامه های شورای عالی اداری، صادر شده است.

در بخشی از این احکام آمده است؛ انتظار می رود ضمن همکاری با سایر اعضای کمیته مذکور برای برگزاری منظم جلسات، تصمیمات درست و اصولی در راستای


برچسب ها: جهاد کشاورزی - وزارت جهاد کشاورزی - کشاورزی - وزیر جهاد کشاورزی - انتصاب مدیران - غلامرضا نوری - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در وزارت جهاد کشاورزی

انتصابات جدید در وزارت جهاد کشاورزی