مطالب مرتبط:
عملیات وعده صادق2 بازدارندگی ایران را تثبیت کرد
عملیات «وعده صادق 2» و تحکیم بازدارندگی ایران
عملیات «وعده صادق 2» و تحکیم بازدارندگی ایران
آیا تأخیر در اجرای عملیات وعده صادق2 باعث شهادت سید حسن نصرالله شد؟
تکمیل عملیات وعده صادق2| نمازِجمعه نصر؛ پیوست رسانه ای وعده صادق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 15:202024-10-05سياسي

نقش بازدارندگی وعده صادق2 بسیار پررنگ است


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به نقش بازدارندگی وعده صادق 2 گفت: حمایت از عملیات وعده صادق 2 از سوی مردم و فضای بین الملل یک بازدارندگی ایجاد می کند تا شرایط نظامی وارد مراحل سخت تر نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به نقش بازدارندگی وعده صادق 2 گفت: حمایت از عملیات وعده صادق 2 از سوی مردم و فضای بین الملل یک بازدارندگی ایجاد می کند تا شرایط نظامی وارد مراحل سخت تر نشود.

محمد پهلوان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حمایت مردمی از نیروهای مسلح در پی عملیات وعده صادق 2 و نقش این حمایت در افزایش قدرت بازدارندگی دشمن، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال 57 با انقلاب اسلامی پیروز شد؛ انقلابی که کاملا مردمی بود و با تأیید قانون اساسی و فرم حکومت توسط مردم، به پیروزی نهایی رسید.

این رویه سبب شد ساختار حکومتی ایران در طی 45 سال گذشته مردمی و وابسته به حمایت مردم باشد و تا امروز هم ادامه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در صورت عدم انجام عملیات وعده صادق 2 ممکن بود شاهد جنایات بیشتری از سمت اسراییل باشیم، افزود: از روز اول شهادت شهید هنیه، مردم خواستار این بودند که پاسخ نظامی داده شود اما در عین حال به مسئولین اعتماد کامل داشتند و می دانستند که در زمان و مکان مناسب، سپاه ایران پاسخ خ


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - عضو هیأت علمی دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی مشهد - صادق - مردم - عضو هیأت علمی
آخرین اخبار سرویس:

نقش بازدارندگی وعده صادق2 بسیار پررنگ است

نقش بازدارندگی وعده صادق2 بسیار پررنگ است