مطالب مرتبط:
گردشگری ایران هنوز به قبل از کرونا برنگشته است
گردشگری ایران هنوز به قبل از کرونا برنگشته است
گردشگری ایران هنوز به قبل از کرونا برنگشته است
بخشایش، نماینده اصفهان: ایران محکم بر جزایر سه گانه خودش ایستاده/ موضع گرفتن روسیه اهمیتی ندارد؛ برای نجات از تحریم چنین می کند/ عده ای برای دولت جدید مزاحمت و حاشیه ایجاد می کنند/ ایران به دو کشور صاحب بمب اتم حمله کرده/ اسراییل مرتب پیام می فرستد!
گروه بندی والیبال جام باشگاه های جهان+ همگروه های نماینده ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 09:052024-10-21سياسي

نماینده مجلس: گردشگری ایران هنوز به قبل از کرونا برنگشته است


گردشگری و میراث فرهنگی حوزه ای است که مغفول مانده است، به ویژه پس از همه گیری کرونا که آسیب های جدی به این صنعت وارد کرد و هنوز به حالت اولیه برنگشته است اما سعی مان بر این است در اولویت ها و نگاه به گردشگری در کشور تغییراتی ایجاد کنیم و نگاه را از .

- گردشگری و میراث فرهنگی حوزه ای است که مغفول مانده است، به ویژه پس از همه گیری کرونا که آسیب های جدی به این صنعت وارد کرد و هنوز به حالت اولیه برنگشته است اما سعی مان بر این است در اولویت ها و نگاه به گردشگری در کشور تغییراتی ایجاد کنیم و نگاه را از درآمدهای نفتی به درآمدهای گردشگری معطوف کنیم.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه یک شبه با ایران هراسی نمی توان مقابله کرد، گفت: گردشگری ایران هنوز به وضعیت پیش از دوران کرونا برنگشته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا خدادادی، رییس فراکسیون گردشگری مجلس در حاشیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی درباره حمایت هایی که مجلس می تواند از صنعت گردشگری با توجه به رکود طولانی مدت آن داشته باشد، گفت: گردشگری و میراث فرهنگی حوزه ای است که مغفول مانده است، به ویژه پس از همه گیری کرونا که آسیب های جدی به این صنعت وارد کرد و هنوز به حالت اولیه برنگشته است اما سعی مان بر این است در اولویت ها و نگاه به گردشگری در کشور تغییراتی ای


برچسب ها: گردشگری - فراکسیون گردشگری مجلس - همه گیری کرونا - گردشگری ایران - میراث فرهنگی - کرونا - فراکسیون
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: گردشگری ایران هنوز به قبل از کرونا برنگشته است

نماینده مجلس: گردشگری ایران هنوز به قبل از کرونا برنگشته است