مطالب مرتبط:
افتتاح شبکه ملی زیست فناوری جلبک دانشگاه آزاد اسلامی
طراحی نخستین پردیس دانش آموزی دانشگاه آزاد زنجان ذیل پارک علم و فناوری
اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد در 25 منطقه روستایی زنجان کلید خورد
حل مسائل محلی استان گیلان با کلینیک گیاه پزشکی دانشگاه آزاد رشت
مقام نخست رویداد ملی صنایع غذایی کشور به دانشجوی دانشگاه آزاد رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 09:002024-10-18دانش

اجرای طرح تحول اداری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از موارد مطرح شده در شورای دانشگاه، اجرای طرح تحول اداری است که این طرح در حال بررسی بوده و در راستای ارتقای شأن و منزلت کارکنان و اعضای هیئت علمی است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از موارد مطرح شده در شورای دانشگاه، اجرای طرح تحول اداری است که این طرح در حال بررسی بوده و در راستای ارتقای شأن و منزلت کارکنان و اعضای هیئت علمی است.

احمد نقیلو شامگاه دیروز (پنج شنبه 26 مهر ماه) در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که در واحد ابهر برگزار شد، اظهار کرد: در کنار کار تبلیغاتی که برای جذب دانشجو صورت گرفته است، امکانات دانشگاه برای ثبت نام دانشجویان و استقبال از نودانشجویان باید به نحو مطلوب بسیج شوند.

وی افزود: باید در حوزه ثبت نام ها به هدف گذاری تعیین شده برسیم تا شاهد ایجاد درآمد پایدار برای دانشگاه باشیم، چرا که درآمد اصلی دانشگاه از شهریه است، هر چند درآمدهای غیرشهریه ای هم داریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از موارد مطرح شده در شورای دانشگاه طرح تحول اداری است، افزود: این طرح در حال بررسی بوده و مقرر شده رتبه بندی برای کارکنان که تا امروز انجام نشده است، براساس شاخص های فرهنگی، تحصیلاتی، عملکردی و رضایت ا


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه - کارکنان و اعضای هیئت علمی - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد - استان زنجان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحول اداری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

اجرای طرح تحول اداری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان