جمع آوری داده های کاربران در شبکه های اجتماعی برای هوش مصنوعیکمیسیون تجارت فدرال آمریکا در گزارش جدیدی، اعلام کرد شرکت های شبکه اجتماعی، حجم وسیعی از اطلاعات کاربران خود را جمع آوری، همرسانی و پردازش می کنند، - جمع آوری داده های کاربران در شبکه های اجتماعی برای هوش مصنوعی کمیسیون تجارت فدرال آمریکا در گزارش جدیدی، اعلام کرد شرکت های شبکه اجتماعی، حجم وسیعی از اطلاعات کاربران خود را جمع آوری، همرسانی و پردازش می کنند، بدون اینکه شفافیتی درباره نحوه استفاده از آنها توسط سیستم های دارای هوش مصنوعی داشته باشند، یا امکان کنترل نحوه استفاده از داده های شخصی را برای کاربران فراهم کنند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش نحوه مدیریت پلتفرم های شرکت متا ، تیک تاک بایت دنس و پلتفرم بازی توییچ آمازون و پلتفرم های دیگر را تجزیه و تحلیل کرده و به این نتیجه رسیده که سیاست های مدیریت و حفظ داده ها در بسیاری از شرکت ها، به شکل تاسف باری ناکافی است. یوتیوب، شبکه اجتماعی ایکس ، اسنپ، دیسکورد و رِدیت هم در این گزارش بررسی شده بودند اما یافته های این گزارش، ناشناس بود و شرکت های خاصی را فاش نکرد. یوتیوب متعلق به گوگل است. پلتفرم ارتباطی دیسکورد اعلام کرد این گزارش، مدل های تجاری بسیار متفاوت را در یک دسته قرار داده و در زمان انجام این مطالعه، دیسکورد تبلیغاتی ارائه نمی داد. برچسب ها: کاربران - شبکه های اجتماعی - هوش مصنوعی - اجتماعی - گزارش - پلتفرم - مصنوعی |
آخرین اخبار سرویس: |