مطالب مرتبط:
عراقچی: ایران هرگز مقاومت را رها نمی کند/ محدود به حمایت سیاسی و دیپلماتیک نیستیم/ اسراییلی ها می توانند عزم و اراده ما را محک بزنند/ کانال های دیپلماتیک با آمریکا از طریق برخی کشورها باز است
ویدئو| آتش گرفتن هواپیما در لاس وگاس آمریکا
تصویر فضایی عجیب از گستردگی طوفان در آمریکا
قطع برق 2 میلیون خانه در فلوریدای آمریکا به خاطر بزرگترین طوفان قرن
سرمربی خارجی شاغل در لیگ برتر ایران؛ اگر جنگ شود، اسلحه به دست می گیرم و با آمریکا می جنگم! / از ایرانی ها تعجب می کنم که کوکاکولا و پپسی می خورند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 17:202024-10-10سياسي

انتقاد از رفتارهای تبعیض آمیز آمریکا در برخورد با کشورها در حوزه سلامت


اشتراک گذاری تجربیات آمبودزمانی کشورهای مختلف که دارای ساختار متفاوت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متفاوت هستند، می تواند به ارتقاء نحوه رسیدگی به شکایات شهروندان از ادارات و سازمان های دولتی همچین نظارت بر حسن جریان امور در .

- انتقاد از رفتارهای تبعیض آمیز آمریکا در برخورد با کشورها در حوزه سلامت رییس سازمان بازرسی گفت: اشتراک گذاری تجربیات آمبودزمانی کشورهای مختلف که دارای ساختار متفاوت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متفاوت هستند، می تواند به ارتقاء نحوه رسیدگی به شکایات شهروندان از ادارات و سازمان های دولتی همچین نظارت بر حسن جریان امور در ساختار اجرایی کشورهای عضو کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در کنفرانس علمی و عملی آمبودزمانی که با حضور 22 کشور شامل کشورهای عضو این اتحادیه تازه تاسیس و برخی کشورهای ناظر در شهر مسکو در حال برگزاری است، به تشریح اقدامات صورت گرفته در نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

وی گفت: اشتراک گذاری تجربیات آمبودزمانی کشورهای مختلف که دارای ساختار متفاوت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متفاوت هستند، می تواند به ارتقاء نحوه رسیدگی به شکایات شهروندان از ادارات و سازمان های دولتی همچین نظارت بر حسن جریان امور در ساختار اجرایی کشورهای عضو کمک کند.


برچسب ها: کشورها - کشور - رییس سازمان بازرسی - سازمان های دولتی - کشورهای مختلف - سازمان بازرسی - متفاوت
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از رفتارهای تبعیض آمیز آمریکا در برخورد با کشورها در حوزه سلامت

انتقاد از رفتارهای تبعیض آمیز آمریکا در برخورد با کشورها در حوزه سلامت