مطالب مرتبط:
کشف انبار 72 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در لنگرود
کشف لوازم موسیقی 40 میلیاردی قاچاق در اصفهان
کشف لوازم موسیقی 40 میلیاردی قاچاق در اصفهان
کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در چابهار/ توقیف 39 شناور
کشف قاچاق سوخت میلیاردی در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 14:552024-10-12اقتصادي

کشف انبار بیش از 72 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در لنگرود


فرمانده انتظامی لنگرود از کشف انبار لوازم خانگی با 670 قلم انواع لوازم خانگی فاقد مدارک مثبته گمرکی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این لوازم را بیش از 72 میلیارد ریال برآورد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ارسلان صبح زاهدی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار کرد: قاچاق و فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری می شود.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش لوازم خانگی قاچاق در یک واحد صنفی در شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی لازم و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت به مکان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف 670 لوازم خانگی فاقد مدارک مثبته گمرکی در بازرسی از انبار این مغازه خبر داد و افزود: متصدی 46 ساله این واحد صنفی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صبح زاهدی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را 72 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.


برچسب ها: لوازم خانگی - لوازم خانگی قاچاق - فرمانده انتظامی - شهرستان لنگرود - فعالیت اقتصادی - لوازم - اخلال در نظام اقتصادی کشور
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار بیش از 72 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در لنگرود

کشف انبار بیش از 72 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در لنگرود