مطالب مرتبط:
توصیه معنادار فیاض زاهد به پزشکیان درباره انتخابات 1407/ اگر استانداری مخالف رییس جمهور بگذارید، نیروهای سیاسی مورد حمایت خود را تحقیر کرده اید
اندونزی خواستار به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین از سوی کشورهای شرق آسیا شد
ایتالیا خواستار پاسخگویی اسراییل برای حمله به مقر «یونیفل» شد
ایتالیا خواستار پاسخگویی اسراییل درباره حمله به مقر «یونیفل» شد
واکنش تندوتیز عراق به حمله صهیونیست ها به نیروهای یونیفل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 10:552024-10-13بين الملل

40 کشور خواستار حمایت از نیروهای یونیفل شدند


دستکم 40 کشور حمایت کامل خود از نیروهای یونیفل را اعلام کرده و حمایت از این نیروها را که در 48 ساعت گذشته پنج تن از آنها زخمی شدند، خواستار شدند.

- دستکم 40 کشور حمایت کامل خود از نیروهای یونیفل را اعلام کرده و حمایت از این نیروها را که در 48 ساعت گذشته پنج تن از آنها زخمی شدند، خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه ای که حساب کاربری هیات لهستان خطاب به سازمان ملل منتشر کرد، دستکم 40 کشور که در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) مشارکت دارند، حمایت کامل خود از این نیروها را اعلام و تاکید کردند: از تمامی طرف های درگیر می خواهیم به این نیروها احترام بگذارند و این مستلزم تضمین امنیت و حفظ جان تمامی نیروهای آن در هر زمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری الجزیره ، این نامه پس از آن منتشر شد که 10 کشور عضو غیردائم شورای امنیت، ضمن ابراز نگرانی عمیق خود از حملاتی که علیه نیروهای یونیفل در جنوب لبنان انجام می شود، توقف فوری هرگونه حمله به این نیروها را خواستار شدند.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا (پنتاگون) ضمن ابراز نگرانی عمیق خود بابت خبرهای منتشر شده درباره تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به پایگاه های نیروهای یونیفل، در تماس تلفنی با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تضمین سلامت و امنیت نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان و نی


برچسب ها: نیروها - حمایت - یونیفل - خواستار - کشور - سازمان ملل - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

40 کشور خواستار حمایت از نیروهای یونیفل شدند

40 کشور خواستار حمایت از نیروهای یونیفل شدند