مطالب مرتبط:
توزیع 1300 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار اسدآباد
توزیع 100 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان قلعه گنج 
محموله 150 میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در توقیف پلیس
کشف 7 میلیارد تومان البسه قاچاق در شمال تهران
کشف 7 میلیارد تومان لباس قاچاق در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 17:452024-10-10حوادث

کشف لوازم التحریر قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از 40 هزار قلم لوازم التحریر خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 4چهار میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از 40 هزار قلم لوازم التحریر خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 4چهار میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی در راستای پوشش انتظامی و برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی به یک دستگاه خودرو سواری شوتی مشکوک می شوند که با سرعت عمل و شیوه و شگردهای خاص پلیسی آن را متوقف می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودرو بیش از 40 هزار قلم لوازم التحریر خارجی قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساکی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - پلیس امنیت اقتصادی - لوازم التحریر - امنیت اقتصادی - فرمانده انتظامی - شهرستان - پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم التحریر قاچاق در ملایر

کشف لوازم التحریر قاچاق در ملایر