مطالب مرتبط:
مهم ترین هدف برگزاری جشنواره آش جذب گردشگر است
اهدای جایزه ملی حفاظت از محیط زیست به پتروشیمی امیرکبیر
خبر داغ استقلالی | مخالفت عجیب استقلال با برگزاری.../ آنجا... زیاد است!
برگزاری نخستین فلوشیپ کتاب ایران تا پایان سال/ هدف ترغیب مخاطبان به خرید آثار ایرانی است
تصاویر/ نشست تشکیل ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 14:452024-10-06سياسي

جریان سازی پژوهش تقاضامحور با برگزاری جشنواره امیرکبیر


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز گفت: جشنواره ملی امیر کبیر توانست برای اولین بار در کشور گفتمان پژوهش تقاضا محور را جریان سازی کند.

- جریان سازی پژوهش تقاضامحور با برگزاری جشنواره امیرکبیر ایسنا/البرز معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز گفت: جشنواره ملی امیر کبیر توانست برای اولین بار در کشور گفتمان پژوهش تقاضا محور را جریان سازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی در مراسم تودیع و معارفه رییس جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به اینکه مسئولیت ها همچون باری هستند که بر دوش ما گذاشته می شوند و باید تلاش کنیم این بار را به درستی به سر منزل مقصود برسانیم، اظهار کرد: همه ما در پیشگاه خدا و مردم مسئول هستیم و باید امانتی که به ما سپرده شده را به بهترین شکل حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی طی چند دهه فعالیت خود سعی کرده متناسب با نیاز روز پیش برود و باری از مشکلات کشور بردارد، توضیح داد: در جهان شاهد تجربه دانشگاه های نسل چهار هستیم و جهاد دانشگاهی به دنبال به روزرسانی ساختاری است تا بتواند در حیطه های مختلف اثرگذار باشد.

فیروزی اضافه کرد: طی پنج سالی که ریاست جهاد دانشگاهی البرز را به عهده داشتم سعی شد با کمک همکارانی که تعامل و ایثارگری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند، اقدامات اثرگذاری صورت بگیرد هر چند طی ا


برچسب ها: جهاد دانشگاهی البرز - جهاد دانشگاهی - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی - جشنواره - معاون فرهنگی - جشنواره ملی - تقاضا
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی پژوهش تقاضامحور با برگزاری جشنواره امیرکبیر

جریان سازی پژوهش تقاضامحور با برگزاری جشنواره امیرکبیر