مطالب مرتبط:
کنگره ملی مراقبت های ویژه و نفرولوژی در زنجان آغاز شد
کنگره ملی «مراقبت های ویژه و نفرولوژی » در زنجان آغاز شد
چرا برخی از والدین در برنامه های انجمن اولیا و مربیان مشارکت نمی کنند
علی کریمی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف: همچنان چشم به تغییر ریاست دانشگاه شریف داریم/ 330 دانشجو طی 3 سال به کمیته انضباطی دانشگاه فراخوانده شدند/ 10 - 15 درصد از اساتید در سال 3 گذشته از کشور مهاجرت کرده اند
Bybit برای تقویت رشد بلاک چین منطقه ای به انجمن بلاک چین نوردیک می پیوندد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 12:152024-10-09دانش

ارائه 12 مقاله برتر در دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی در زنجان


دبیر علمی و اجرایی دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی ایران گفت: سمینار شامل ارائه مباحث علمی مراقبت های ویژه و آسیب حاد کلیه و ارائه مقالات است.

- ایسنا/زنجان دبیر علمی و اجرایی دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی ایران گفت: سمینار شامل ارائه مباحث علمی مراقبت های ویژه و آسیب حاد کلیه و ارائه مقالات است.

ایوب پزشکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی ایران مربوط به انجمن نفرولوژی و دیالیز ایران است که به صورت کشوری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار می شود.

وی افزود: سری کنگره های انجمن نفرولوژی یک سال در میان به شکل ملی و بین المللی برگزار می شود که امسال نوبت برگزاری ملی کنگره بود که میزبانی آن به زنجان محول شد.

دبیر علمی و اجرایی سمینار سراسری انجمن نفرولوژی ایران با اشاره به اینکه برنامه ریزی کنگره از شش ماه پیش شروع شده است، بیان کرد: برنامه ریزی های انجام شده شامل انتخاب موضوع، درخواست و تعیین سخنرانی ها و در بخش مقالات شامل فراخوانی و داوری مقالات است.

عضو هیئت مدیره انجمن نفرولوژی، گفت: به دلیل ارتباط با موضوع، نزدیک 24 مقاله به شکل پوستر و 12 مقاله به شکل سخنرانی انتخاب شده است که در بین سخنرانی های علمی این مقالات ارائه خواهد شد.


برچسب ها: سمینار - انجمن - سراسری - مراقبت های ویژه - دبیر علمی - ارائه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 12 مقاله برتر در دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی در زنجان

ارائه 12 مقاله برتر در دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی در زنجان