مطالب مرتبط:
به همت شرکت فولاد سنگان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی: ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان، افتتاح آموزشگاه مهرآفرین
تصاویر/ آیین افتتاح 252 خانه محیط زیست در شهر تهران
زمین چمن مدرسه علمیه در گچساران افتتاح شد
افتتاح زمین چمن حوزه علمیه در گچساران
«در ستایش برآمدن» افتتاح می شود/ روایت استحاله و تبدیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 08:202024-10-17اقتصادي

افتتاح گذر غذا در کرمان و سیرجان؛ به زودی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: در راستای تقویت صنعت گردشگری استان در کرمان، در محور هفت باغ علوی و شهر سیرجان خیابان غذا ایجاد خواهد شد و در آینده نزدیک در این دو شهر گذر غذا خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: در راستای تقویت صنعت گردشگری استان در کرمان، در محور هفت باغ علوی و شهر سیرجان خیابان غذا ایجاد خواهد شد و در آینده نزدیک در این دو شهر گذر غذا خواهیم داشت.

امیر حسن زاده در حاشیه جشنواره ملی نان در کرمان در گفت و گو با ایسنا از اهمیت صنعت غذا سخن گفت و اظهار کرد: باید زنجیره تهیه، تولید و بسته بندی غذا تکمیل شود.

به اعتقاد وی، 10 میلیون تن مواد کشاورزی خام در استان کرمان تولید می شود که باید با فراوری، آنها را به محصولات غذایی قابل صادرات تبدیل کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بر لزوم همکاری و هماهنگی سازمان های غذا و دارو و استاندارد تاکید کرد و در ادامه افزود: دومین جشنواره ملی نان با حضور 27 استان در کرمان در حال برگزاری است و با توجه به استقبال مردم، این جشنواره یک رویداد گردشگری است.

وی با اشاره به ثبت ملی حدود 30 خوراک استان گفت: با توجه به ظرفیت های بالقوه کرمان از جمله تنوع اقلیم و وجود اقوام مختلف، می توان رویدادهای متعدد گردشگری با محوریت غذ


برچسب ها: هماهنگی امور اقتصادی - کرمان - استاندار کرمان - امور اقتصادی - استان - هماهنگی - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح گذر غذا در کرمان و سیرجان؛ به زودی

افتتاح گذر غذا در کرمان و سیرجان؛ به زودی