مطالب مرتبط:
️حمله موشکی ایران، گامی جهت توقف جنایات اسراییل / عملیات وعده صادق 2 قدرت موشکی ایران را در تعیین اهداف غیرنظامی به دنیا نشان داد
جمهوری اسلامی ایران با انجام عملیات «وعده صادق 2» دل مسلمانان را شاد کرد
گاردین : صبوری ایران در خویشتنداری به نفع آتش بس به پایان رسید/ تهدید نتانیاهو مبنی بر تغییر توازن قدرت در منطقه، تهران را نگران کرد/ حمله موشکی دوم ایران تغییرات بنیادین با عملیات وعده صادق 1 داشت
یمن عملیات وعده صادق 2 ایران را تبریک گفت
عملیات وعده صادق 2 اقتدر و توانمندی ایران را به رخ جهانیان کشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 19:452024-10-02سياسي

عملیات «وعده صادق 2» قدرت و اراده ایران را نشان داد


لنگرود_ استاندار گیلان با محکومیت ترور سید حسن نصرالله و سردار نیلوفروشان گفت: عملیات «وعده صادق 2» قدرت و اراده ایران را نشان داد.

- لنگرود_ استاندار گیلان با محکومیت ترور سید حسن نصرالله و سردار نیلوفروشان گفت: عملیات وعده صادق 2 قدرت و اراده ایران را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اظهار کرد: سید حسن نصرالله به عنوان رهبر شیعیان لبنان، در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته و همواره در برابر جنایتکاران ایستادگی کرده است و این ترور نشان دهنده ضعف و ناامیدی رژیم صهیونیستی بوده است.

عباسی به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم که از حمایت های آمریکا برخوردار است، به دنبال ایجاد ناامنی و کشتار بی گناهان بوده و ما شاهد بودیم که چگونه بمب های سنگر شکن آمریکایی بر سر دلاور مردان مقاومت فرود آمد.

استاندار گیلان در اجتماع بزرگ مردمی لنگرود، با اشاره به سکوت برخی کشورهای عربی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: همه مردم دنیا آزادی خواهان به ویژه مسلمانان، باید بدانند که ما اعتقاد به سنت الهی داریم و یقین داریم که روز موعود فرا خواهد رسید.


برچسب ها: سید حسن نصرالله - رژیم صهیونیستی - جنایات رژیم صهیونیستی - حسن نصرالله - صهیونیستی - استاندار گیلان - نصرالله
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «وعده صادق 2» قدرت و اراده ایران را نشان داد

عملیات «وعده صادق 2» قدرت و اراده ایران را نشان داد