مطالب مرتبط:
آغاز پایش مصرف گاز ادارات و ویلاهای خالی از سکنه در مازندران
پایش آب گیرهای طبیعی شیروان تا زمان حضور پرندگان مهاجر ادامه دارد
آغاز پیش ثبت نام نمایشگاه «ایران هلث 1404»
آغاز بررسی بودجه 1404 از هفته آینده در دولت
آغاز دور جدید کنسرت های عرفان طهماسبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 10:352024-10-10اجتماعي

آغاز پایش سد و آبگیرهای طبیعی در شیروان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان گفت: با توجه به شروع فصل سرما و مهاجرت پرندگان وحشی، گشت و پایش از سوی کارشناسان این اداره، در سد گلیل و آبگیرهای طبیعی شهرستان انجام شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان گفت: با توجه به شروع فصل سرما و مهاجرت پرندگان وحشی، گشت و پایش از سوی کارشناسان این اداره، در سد گلیل و آبگیرهای طبیعی شهرستان انجام شد.

میثم باقری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هدف از انجام این بازدید، پیشگیری از شیوع گسترده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در حیات وحش و پرندگان آبزی بومی و مهاجر است.

وی افزود: تا زمانی که پرندگان مهاجر در این شهرستان حضور دارند، این پایش ها ادامه دارد تا در صورت مشاهده بیماری اقدامات لازم را انجام دهند و تاکنون هیچ گونه تلفات و موارد مشکوکی در این خصوص مشاهده و گزارش نشده است.

باقری ادامه داد: از شهروندان تقاضا می شود، در صورت مشاهده هر گونه تلفات مشکوک پرندگان وحشی از دست زدن به لاشه حیوان خودداری کرده و مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 1540 یا با شماره 36347853 به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا خراسان شمالی به علت موقعیت ویژه زیستی و جغرافیایی یکی از مکان هایی است که در فصل پاییز و زمستان میزبان این پرندگان است.


برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست - پرندگان - شهرستان - حفاظت محیط زیست - مهاجرت پرندگان - آنفلوانزای فوق حاد پرندگان - اداره
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش سد و آبگیرهای طبیعی در شیروان

آغاز پایش سد و آبگیرهای طبیعی در شیروان