مطالب مرتبط:
تشدید برخورد با رانندگان فاقد مجوز سرویس مدارس شهر یزد
برخورد قانونی پلیس با افراد مزاحم مردم در پارک «قبادی» ورامین
معافیت مالیاتی اجاره نامه ها نیازمند ثبت در سامانه معاملات املاک است
برخورد هولناک قطار مسافربری با یک قطار باربری در هند | ویدئو
ضرورت اخذ پروانه تخصصی برای بنگاه های مشاور املاک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 18:452024-10-12سياسي

برخورد قانونی با مشاوران املاک فاقد مجوز در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران بر لزوم برخورد قاطع و قانونی با مشاوران املاک فاقد پروانه کسب در استان تاکید کرد و گفت: حدود 4 هزار مشاور املاک فاقد مجوز در مازندران شناسایی شده است.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران بر لزوم برخورد قاطع و قانونی با مشاوران املاک فاقد پروانه کسب در استان تاکید کرد و گفت: حدود 4 هزار مشاور املاک فاقد مجوز در مازندران شناسایی شده است.

عباس پوریانی 21 مهر در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اظهار کرد: درصد بسیار بالایی از پرونده های مطرح شده در محاکم قضایی مازندران، مربوط به اختلافات ملکی و فروش مال غیر است که پیگیری این موضوع به عنوان یک اولویت، در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به شناسایی حدود 4 هزار مشاور املاک فاقد پروانه کسب در استان، افزود: قطعاً پس از شناسایی متخلفین، با همراهی نیروی انتظامی و حضور دستگاه های ذیربط، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

پوریانی با بیان اینکه دستگاه های متولی از جمله اداره کل صمت و تعزیزات باید به شکل جدی نسبت به انجام وظایف و تکالیف خود در این خصوص اهتمام داشته باشند، تاکید کرد: دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان نیز آمادگی کامل دارند تا در صور


برچسب ها: مازندران - رییس کل دادگستری مازندران - دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - دادگستری - مشاوران املاک - پیشگیری از وقوع جرم
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با مشاوران املاک فاقد مجوز در مازندران

برخورد قانونی با مشاوران املاک فاقد مجوز در مازندران