مطالب مرتبط:
100 سرباز آمریکایی برای راه اندازی سامانه تاد در اسراییل فعالیت خواهند کرد
روزنامه نگار هاآرتص: حمله برنامه ریزی شده اسراییل به ایران تا رسیدن سامانه های دفاع هوایی تاد به اسراییل به تعویق خواهد افتاد/ یدیعوت آحارونوت: ملاحظات عملیاتی ممکن است منجر به تأخیر در پاسخ به حمله ایران شود
روزنامه نگار هاآرتص: حمله برنامه ریزی شده اسراییل به ایران تا رسیدن سامانه های دفاع هوایی تاد به تل آویو به تعویق خواهد افتاد/ یدیعوت آحارونوت: ملاحظات عملیاتی ممکن است منجر به تأخیر در پاسخ به حمله ایران شود
موافقت واشنگتن با استقرار سامانه پدافند تاد در اسراییل
واشنگتن با استقرار سامانه تاد در اسراییل موافقت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 08:252024-10-14بين الملل

ورود سامانه «تاد» به اسراییل و اعتراف به شکست گنبدآهنین


خبر انتقال سامانه «تاد» به سرزمین های اشغالی مهر تاییدی بر ناکارآمدی سامانه های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در برابر موشک های ایرانی است.

- خبر انتقال سامانه تاد به سرزمین های اشغالی مهر تاییدی بر ناکارآمدی سامانه های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در برابر موشک های ایرانی است.

خبرگزاری مهر - گروه سیاست: انتقال سامانه تاد به رژیم صهیونیستی یکی از اخباری است که در روزهای اخیر و بعد از عملیات موفق وعده صادق 2 در رسانه های غربی و صهیونیستی انعکاس پیدا کرده است.

در این باره یک مقام آمریکایی به تایمز اسراییل گفته بود که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، در حال بررسی انتقال سامانه دفاع هوایی تاد به رژیم صهیونیستی است، اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است ولی وزارت دفاع آمریکا یکشنبه این خبر را بطور رسمی تأیید کرد.

البته پیش از این نیز گزارش هایی از سوی رسانه های رژیم صهیونیستی منتشر شده بود که ادعا می کردند آمریکا قصد دارد این سامانه ضد موشک بالستیک را در سرزمین های اشغالی مستقر کند و همچنین نیروهای آمریکایی را برای اجرا و راه اندازی آن به فلسطین اشغالی اعزام کند.

اعتراف به شکست سامانه های دفاعی موشکی در برابر ایران انتشار اخبار انتقال سامانه تاد به رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که بنیامین نتانیاهو بارها مدعی شد


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - سامانه - سرزمین های اشغالی - موشک های ایرانی - انتقال - دفاع موشکی
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه «تاد» به اسراییل و اعتراف به شکست گنبدآهنین

ورود سامانه «تاد» به اسراییل و اعتراف به شکست گنبدآهنین