مطالب مرتبط:
دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی در شهریار
پایان وحشت در محله مسعودیه با دستگیری شرور خطرناک
ماموران گردان تکاوری ابوذر شرور مسلح را دستگیر کرد
شرور مسلح توسط ماموران گردان تکاوری ابوذر دستگیر شد
دستگیری حفاران غیرمجاز میراث فرهنگی در شوشتر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:452024-09-30حوادث

دستگیری شرور مسلح سابقه دار


 فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری شرور مسلح سابقه دار توسط تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده، -  فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری شرور مسلح سابقه دار توسط تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مرتضی جوکار فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا در تشریح این خبر اظهار کرد: طبق اخبار واصله از منابع اطلاعاتی در خصوص شناسایی شرور سابقه دار و تحت تعقیب قضایی، بلافاصله موضوع در دستور تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گردان تکاوران ابوذر با اشراف اطلاعاتی متهم مورد نظر را که در مخفیگاه خود در یکی از شهرستان های استان کرمان مخفی شده بود را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده دستگیر کردند.

فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه متهم دستگیر شده از افراد سابقه دار است تصریح کرد: این متهم در اظهارات اولیه خود به چند فقره سرقت و درگیری مسلحانه، تجاوز به عنف و گروگان گیری اعتراف کرده است که پس از تشکیل پرونده، متهم به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها: فرمانده گردان - عملیات - دستگیری شرور - سابقه دار - فرمانده - شرور مسلح - گردان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور مسلح سابقه دار

دستگیری شرور مسلح سابقه دار