مطالب مرتبط:
پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت/ ضربات جبهه ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده تر خواهد شد
شهادت «سید حسن نصرالله» راه جبهه مقاومت را مستحکم تر می کند
:::آفتاب نو::: پیام سید حسن خمینی در پی شهادت سید حسن نصرالله: راه نصرالله ادامه دارد
شهادت سید حسن نصرالله خون تازه ای در رگ های مقاومت جاری خواهد کرد
شهادت سید حسن نصرالله خون تازه ای در رگ های مقاومت جاری می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 09:002024-09-29سياسي

با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت سد نخواهد شد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اگرچه شهادت شهید سیدحسن نصرالله یک صدمه بزرگ است؛ اما راه مقاومت سد نخواهد شد و چه بسا شهید سیدحسن نصرالله مثل شهید سلیمانی اثرش بیشتر از خود سیدحسن نصرالله باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اگرچه شهادت شهید سیدحسن نصرالله یک صدمه بزرگ است؛ اما راه مقاومت سد نخواهد شد و چه بسا شهید سیدحسن نصرالله مثل شهید سلیمانی اثرش بیشتر از خود سیدحسن نصرالله باشد.

آیت الله مصطفی محامی امروز یکشنبه ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، بیان کرد: این شهید بزرگوار یک انسان مومن، باورمند به اسلام، انقلاب، مقاومت و بسیار اخلاقی، متواضع، دغدغه مند، با نگاه تمدن اسلامی و بسیار اهل ایثار و از خودگذشتگی بود.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله فردی بسیار پر کار بود و هنگامی که ما خدمت ایشان رسیدیم با وجود تعداد بالای جلسات ما را تا درب خروج بدرقه کرده و اخلاق، تواضع داشتند و صفات اخلاقی ایشان درس های زیادی به همراه داشت.

امام جمعه زاهدان گفت: هنگام شهادت فرزند شهید سیدحسن نصرالله اسراییلی ها در ابتدا گمان نمی کردند فرزند فرمانده ارشد حزب الله در میان رزمندگان بوده و در جنگ شرکت کند و در همان دوران بود که بنده سفری به لبنان داشتم


برچسب ها: حسن نصرالله - سیدحسن نصرالله - نصرالله - سیستان و بلوچستان - سید حسن نصرالله - الله - سیدحسن
آخرین اخبار سرویس:

با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت سد نخواهد شد

با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت سد نخواهد شد