مطالب مرتبط:
احساس امنیت کشور مدیون خون شهدا و همراهی مردم است
شهدای نیروی انتظامی امنیت کشور را با شهادت خود حفظ می کنند
فیلم / پویایی و تحرک اقتصادی جامعه در سایه امنیت آفرینی پلیس
امنیت کشور مرهون ایثار و فداکاری غیور مردان فراجاست
شیخ الخزعلی: خون بهای شهید نصرالله نابودی اسراییل خواهد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 13:312024-10-05سياسي

بهای امنیت پایدار کشور خون شهدای پلیس است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: بهای امنیت مطلوب و پایدار در کشور خون شهدای پلیس است که بهترین فرزندان ملت در راستای رسالتی که دارند ماموریت های خود را به خوبی انجام می دهند.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: بهای امنیت مطلوب و پایدار در کشور خون شهدای پلیس است که بهترین فرزندان ملت در راستای رسالتی که دارند ماموریت های خود را به خوبی انجام می دهند.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک هفته انتظامی، گفت: از همه تلاشگران فراجا قدردانی و این هفته را تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره کسانی که در راه دفاع از حق به شهادت رسیدند، مخصوصا شهدای انتظامی که جان خود را فدای امنیت کشور کردند گرامی می داریم، خاطرنشان کرد: پلیس شبانه روز پای کار ایستاده و به واسطه حضور ماموران پلیس در جامعه، مردم احساس امنیت دارند.

جوکار در ادامه گفت: بهای امنیت مطلوب و پایدار در کشور خون شهدای پلیس است؛ که بهترین فرزندان ملت در راستای رسالتی که دارند ماموریت های خود را به خوبی انجام می دهند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کمیسیون امور داخلی کشور - شورای اسلامی - کشور - فرمانده انتظامی استان یزد - رییس کمیسیون - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

بهای امنیت پایدار کشور خون شهدای پلیس است

بهای امنیت پایدار کشور خون شهدای پلیس است