مطالب مرتبط:
دستگیری وکیل قلابی در امیدیه
وکیل قلابی در امیدیه دستگیر شد
دستگیری متهمان پرونده پرشاکی سرقت در امیدیه
دستگیری متهمان پرونده کثیرالشاکی سرقت در شهرستان امیدیه
دستگیری متهمان پرونده پرشاکی سرقت در امیدیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 15:252024-09-22سياسي

دستگیری وکیل قلابی در امیدیه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: شخصی که با جعل عنوان خود را وکیل دادگستری معرفی می کرد، با رصد و اشراف حفاظت اطلاعات دادگستری امیدیه به دام افتاد.

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: شخصی که با جعل عنوان خود را وکیل دادگستری معرفی می کرد، با رصد و اشراف حفاظت اطلاعات دادگستری امیدیه به دام افتاد.

رحمان بن سعید اظهار کرد: پیرو گزارش های مبنی بر فعالیت شخصی فاقد مجوز به عنوان وکیل در شهرستان امیدیه و برقراری دفتر برای پذیرش مراجعان، موضوع به صورت جدی با هماهنگی حفاظت اطلاعات دادگستری مورد رصد و شناسایی قرار گرفت و پس جمع آوری ادله و اسناد کافی در مورد فعالیت مجرمانه وی، بازداشت و با تشکیل پرونده روانه زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: این وکیل قلابی با استفاده از اعتماد مردم و چاپ کارت و سربرگ و برقراری دفتر وکالت، اقدام به اخذ حق الوکاله و حق المشاوره از مردم می کرد.

بن سعید گفت: شهروندان در مراجعه به دفاتر وکلا و سایر تخصص ها حتما از ذی سمت بودن فرد اطمینان حاصل کرده و امورات خود را در اختیار افراد فاقد صلاحیت قرار ندهند.

انتهای پیام


برچسب ها: دادگستری - اطلاعات دادگستری - دادستان عمومی و انقلاب - شهرستان امیدیه - امیدیه - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری وکیل قلابی در امیدیه

دستگیری وکیل قلابی در امیدیه