مطالب مرتبط:
خزان پاییزی مطبوعات مازندران/ استمداد رسانه ها از رییس قوه قضاییه
خزان مطبوعات مازندران/ استمداد رسانه ها از رییس قوه قضاییه
سه انتصاب در قوه قضاییه با حکم رییس عدلیه
چند انتصاب در قوه قضاییه با حکم رییس قوه قضاییه
رییس قوه قضاییه به پویش «ایران همدل» پیوست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-21سياسي

نامه وزیر ارشاد به رییس قوه قضاییه


نامه ای منتسب به وزیر ارشاد خطاب به رییس قوه ی قضاییه درباره «حذف آگهی های ثبتی» از رسانه های مکتوب، در فضای مجازی منتشر شده است.

در این نامه وزیر با اشاره به «شرایط سخت فعلی برای دست اندرکاران رسانه ها»، - نامه ای منتسب به وزیر ارشاد خطاب به رییس قوه ی قضاییه درباره حذف آگهی های ثبتی از رسانه های مکتوب، در فضای مجازی منتشر شده است.

در این نامه وزیر با اشاره به شرایط سخت فعلی برای دست اندرکاران رسانه ها ، از رییس قوه قضاییه خواسته است، دستور لغو این ابلاغیه را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه منتشرشده از غلامحسین محسنی اژه ای خواسته شده، دستور مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان ثبت مبنی بر عدم انتشار آگهی های ثبتی در مطبوعات، لغو شود.

این ابلاغیه از ابتدای آبان ماه امسال لازم الاجراست و باید کلیه فرآیندهای ثبتی در حوزه های املاک، اسناد، ثبت شرکت ها، اجرای اسناد رسمی و مالکیت معنوی که مطابق قوانین و مقررات، مستلزم درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار می باشند، در سایت آگهی های سازمان درج و منتشر گردد و .

بر اساس این گزارش، در بخشی از نامه سیدعباس صالحی همچنین به وضعیت مالی روزنامه ها در کشور اشاره شده و آمده است: تکلیف قانونی درج آگهی های دولتی در رسانه های چاپی، علاوه برقراری جریان سالم اطلاعات در سطح جامعه، روزنه ای هرچ


برچسب ها: رسانه ها - وزیر ارشاد - رییس قوه قضاییه - نامه - رسانه - وزیر - غلامحسین محسنی اژه ای
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر ارشاد به رییس قوه قضاییه

نامه وزیر ارشاد به رییس قوه قضاییه