مطالب مرتبط:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران: صهیونیست ها در یک سال گذشته جز شهادت 40-50 هزار انسان مظلوم و زنان و کودکان کاری انجام ندادند
منابع عبری: فرمانده ارشد سپاه پاسداران ترور شد 17 مهر 1403
لحظه حمله اسراییل به سفارت ایران و ترور فرمانده سپاه در دمشق
اخبار ناگوار از دمشق رسید؛ فرمانده ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید؟ +ویدئو و عکس
اسراییل یک فرمانده ارشد سپاه را ترور کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 11:102024-10-09سياسي

مشاور فرمانده سپاه: قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است


مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به «عملیات وعده صادق 2 » گفت: آمریکایی ها و اسراییلی ها به شدت از این حمله غافلگیر شدند، در این حملات آشیانه «اف 35» ها و پایگاه نظامی شان هدف قرار گرفت.

- /کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب/ مشاور فرمانده سپاه: قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات وعده صادق 2 گفت: آمریکایی ها و اسراییلی ها به شدت از این حمله غافلگیر شدند، در این حملات آشیانه اف 35 ها و پایگاه نظامی شان هدف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه در نهمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت شهادت سید حسن نصرالله، عملیات وعده صادق و نظم منطقه ای گفت: صهیونیست های جنایتکار در یک سال گذشته جز شهادت 40 تا 50 هزار انسان بی گناه کاری نکردند درحالی که قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است.

وی ادامه داد: در شب حمله وعده صادق 2 بی بی سی اعلام کرد افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش اهنین است.

جباری اظهار کرد: 90 درصد موشک ها به اهداف تعیین شده برخورد کرد، البته قبل از آن حملات سایبری داشتیم که موجب اصابت موشک ها به طور دقیق به اهداف شد.


برچسب ها: فرمانده کل سپاه - فرمانده - کنفرانس بین المللی - حقوق بشر آمریکایی - آمریکایی - رهبر معظم انقلاب - مشاور
آخرین اخبار سرویس:

مشاور فرمانده سپاه: قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است

مشاور فرمانده سپاه: قدرت محور مقاومت و حماس بیش از پیش شده است