مطالب مرتبط:
منزل و باغ به ارزش 80 میلیارد ریال در جهرم وقف شد
مشارکت ترنج در تامین مالی 300 میلیارد تومانی شرکت فروسیلیس ایران
رکورد تاریخی: ارزش بازار تتر از 120 میلیارد دلار گذشت
اینفوگرافیک / بیش از 17 هزار ریال اعتبارات ارزش افزوده در بوشهر پرداخت شد
ایالات متحده پیشتاز بازار جهانی ارزهای دیجیتال با 800 میلیارد دلار ارزش دریافتی است.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 15:152024-10-21حوادث

دستگیری سارق منازل با اموال سرقتی به ارزش 300 میلیارد ریال


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق منزل که به ارزش 300 میلیارد ریال طلا و جواهرات به سرقت برده بود، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق منزل که به ارزش 300 میلیارد ریال طلا و جواهرات به سرقت برده بود، خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر تبریز، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 11 جانبازان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق سابقه دار در این زمینه شده و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تشریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی، ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به 10 فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه یک نفر مالخر نیز در این راستا دستگیر شد، گفت: از متهم دستگیر شده 6 سرویس طلا و جواهر، 6 عدد النگو، انگشتر طلا پنج عدد، تعداد دو عدد سکه پهلوی، 2/5 سکه طلا پهلوی قدیمی، عتیقه، تعدادی سکه طلا، گوشواره، یک جفت طلای زنانه و 2ست دستبند دخترانه جمعا به ارزش 300 میلیارد ریال کشف که به همراه


برچسب ها: آذربایجان شرقی - فرمانده انتظامی استان - استان آذربایجان شرقی - دستگیری سارق - فرمانده انتظامی - آذربایجان - طلا و جواهرات
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق منازل با اموال سرقتی به ارزش 300 میلیارد ریال

دستگیری سارق منازل با اموال سرقتی به ارزش 300 میلیارد ریال