مطالب مرتبط:
طالبان شاکی شد/ از اخراج مهاجران افغان دست بردارید
رییس جبهه اصلاحات: «وفاق ملی»، تبدیل دولت به شرکت سهامی خاص و ممانعت از تحقق خواست مردم نیست!
خودرو دیگر وسیله حفظ سرمایه نیست!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 16:252024-10-10سياسي

فیلترینگِ زشت را بردارید، تعلل جایز نیست!


فیلترینگ مانع دست رسی مردم نشده فقط باعث دست رسی به سایت های مستهجن به خاطر ضرورت فیلترشکن و تحمیل هزینه و نارضایتی شده آن هم در این فضا که نباید سر به سر مردم بگذاریم با فیلتر کردن.

- فیلترینگ مانع دست رسی مردم نشده فقط باعث دست رسی به سایت های مستهجن به خاطر ضرورت فیلترشکن و تحمیل هزینه و نارضایتی شده آن هم در این فضا که نباید سر به سر مردم بگذاریم با فیلتر کردن.

   عصر ایران- هفته نامه 29 ساله امید جوان در شمارهٔ تازهٔ خود این تیتر را بر پیشانی دارد: فیلترینگ زشت را بردارید، تعلل نکنید/ دولت: صبر کنید! در توضیح این تیتر در صفحهٔ اول می خوانیم:    مسعود پزشکیان در مبارزات انتخاباتی و برای آن که تفاوت خود را با 4 نامزد جناح اقتدارگرا نشان دهد بر مواردی مانند رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی و جمع کردن بساط توهین آمیز گیر دادن به دختران و زنان بر سر نوع پوشش آنان همچنین سهمیه بندی ها و گزینش های ناعادلانه انگشت گذاشت و وعده داد از تمام اختیارات خود استفاده خواهد کرد تا آنها را محقق سازد و بی شک موفقیت او  در فضای نومیدی برآمده از همین امید بود.

او اما به تازگی به جای این که از رفع فیلترینگ بگوید سراغ فیلترشکن ها رفت که بحثی انحرافی است چون خود زاده فیلترینگ زشتی است که در کمتر کشوری تا این حد اعمال و در عین حال با فیلترشکن نادیده ان


برچسب ها: فیلتر - فیلترینگ - فیلترینگ شبکه های اجتماعی - نارضایتی - مردم - فیلترشکن - شبکه های اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگِ زشت را بردارید، تعلل جایز نیست!

فیلترینگِ زشت را بردارید، تعلل جایز نیست!