مطالب مرتبط:
افزایش حقوق کارمندان رقم خورد / رقم افزایش حقوق چقدر است؟
موافقت وزارت جهاد کشاورزی با افزایش قیمت این روغن
خبر خوش برای کارمندان | افزایش حقوق 18.000.000 میلیونی برای کارمندان در راه است | حقوق کارمندان در نیمه دوم سال افزایش می یابد؟
چرا قیمت دوج کوین در حال نزدیک شدن به مرزی از افزایش است؟
شنیده هایی که حکایت از افزایش تورم دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 09:302024-10-21اقتصادي

عزم جدی برای افزایش ظرفیت CNG


تنوع سبد سوختی یکی از راهکارهایی است که می تواند در کاهش ناترازی بنزین نقش مهمی ایفا کند و متأسفانه سهم سی ان جی ها این سبد سوختی از اقبال چندانی هم برخوردار نیست.

- تنوع سبد سوختی یکی از راهکارهایی است که می تواند در کاهش ناترازی بنزین نقش مهمی ایفا کند و متأسفانه سهم سی ان جی ها این سبد سوختی از اقبال چندانی هم برخوردار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تنوع سبد سوختی یکی از راهکارهایی است که می تواند در کاهش ناترازی بنزین نقش مهمی ایفا کند و متأسفانه سهم سی ان جی ها این سبد سوختی از اقبال چندانی هم برخوردار نیست به طوری که توان تولید و عرضه حداقل 45 میلیون متر مکعب سی ان جی را در روز دارند که به دلیل عدم تقاضا تقریباً نیمی از این ظرفیت یعنی 20 میلیون متر مکعب مورد استفاده قرار می گیرد.

چند سالی است که کارشناسان انرژی می گویند سریع ترین و بهترین راه برای از بین بردن ناترازی بنزین جایگزینی سوخت سی ان جی است، اگرچه دنیا به سمت خودروهای برقی می رود اما در کشور ما جایگزینی خودروهای برقی نیاز به برنامه بلند مدت دارد .

حتی چندی پیش محسن جوهری رییس هیئت مدیره انجمن CNG در در رابطه با این موضوع به خبرنگار مهر گفت: راهکار سریع جبران ناترازی بنزین جایگزینی سوخت سی ان جی است که در حال حاضر بدون نیاز به سرمایه گذاری مجدد، پتانسیل تولید و عرضه


برچسب ها: سی ان جی - سوخت - برخوردار - بنزین - یکی از - توان - اقبال
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی برای افزایش ظرفیت CNG

عزم جدی برای افزایش ظرفیت CNG