مطالب مرتبط:
نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب آغاز شد/ کار درخشان نیروهای مسلح ما کاری قانونی و کاملا مشروع بود/ کاری که نیروهای مسلح ما کردند، کمترین مجازات برای سگ هار آمریکا در منطقه بود/ جمهوری اسلامی هر وظیفه ای در این زمینه داشته باشد با صلابت انجام می دهد
رهبر انقلاب در نماز جمعه: کار درخشان نیروهای مسلح ما یک اقدام کاملاً قانونی و مشروع بود و کمترین مجازات برای سگ هار آمریکا در منطقه بود
حضور شجاعانه مردم و مسئولین در نماز جمعه پیام مهمی به جهان ابلاغ کرد
اخبار لحظه به لحظه از نماز جمعه امروز 13 مهر 1403 به امامت مقام معظم رهبری
ویدیو دیده نشده از حضور پر قدرت مردم تهران در مصلی امام خمینی برای نماز جمعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1403 ساعت 23:302024-10-04سياسي

پیام نماز جمعه، حمایت مردم از رهبری و نیروهای مسلح بود


در نماز جمعه این هفته تهران این پیام به منطقه داده شد که مردم ایران حامی رهبری و نیروهای مسلح و مردم فلسطین و لبنان هستند.

- یک فعال سیاسی گفت: در نماز جمعه این هفته تهران این پیام به منطقه داده شد که مردم ایران حامی رهبری و نیروهای مسلح و مردم فلسطین و لبنان هستند.

محسن رهامی در گفت و گو با ایسنا در باره نماز جمعه امروز تهران، بیان کرد: رهبر انقلاب در حالی نماز جمعه این هفته تهران را اقامه کردند که منطقه در شرایط التهابی به سر می برد.

وجود ایشان و مسئولان نظام و ازدحام جمعیت یک فضای آرامش، اطمینان و امیدواری را تقویت کرد و دلهره جامعه را از بین برد و اثبات کرد مردم به نظام و رهبری وفادار هستند.

وی با اشاره به اینکه این نماز جمعه یادآور نمازجمعه های ابتدای انقلاب بود، افزود: حضور رهبری در نماز جمعه در یک فضای عمومی و باز نشان دهنده اقتدار کشور بود و شایعات دشمن که مسئولان نظام در پناهگاه هستند را از بین برد.

این نماز جمعه اقدام به جایی بود و فضای آرامش و اطمینان ایجاد کرد.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه خطبه های نماز جمعه رهبری اقتدار کشور را نشان داد، تصریح کرد: این خطبه ها نشان داد ایران در رابطه با خطوط قرمز و امنیت خود با کسی شوخی ندارد.


برچسب ها: نماز جمعه - نیروهای مسلح - نماز - جمعه - هفته تهران - رهبری - رهبر
آخرین اخبار سرویس:

پیام نماز جمعه، حمایت مردم از رهبری و نیروهای مسلح بود

پیام نماز جمعه، حمایت مردم از رهبری و نیروهای مسلح بود