مطالب مرتبط:
احداث آرامستان های جدید شهر تهران/ عبور تهران از بحران قبر
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهر کشاورز
بازارچه مرزی کوزه رش در سلماس احداث می شود
تصاویری از اصابت موشک پرتاب شده از لبنان به شهر قیساریه + ویدئو
احداث پایانه بین المللی کوزه رش ایران-ترکیه در دستور کار قرار گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 08:502024-10-05اقتصادي

اعتبارات مجزا برای شهر صدرا در نظر گرفته شود/ پیگیری برای احداث آرامستان


سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا بر ضرورت تخصیص اعتبارات مجزا برای این شهر در شورای برنامه ریزی استان فارس و شیراز تأکید کرد.

- اعتبارات مجزا برای شهر صدرا در نظر گرفته شود/ پیگیری برای احداث آرامستان ایسنا/فارس سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا بر ضرورت تخصیص اعتبارات مجزا برای این شهر در شورای برنامه ریزی استان فارس و شیراز تأکید کرد.

جعفر زاهدی امروز، 14 مهرماه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به سکونت قریب به 250 هزار نفر در شهر صدرا و تعریف افق جمعیتی 450 هزار نفری در این شهر، گفت: واقعیت غیرقابل انکار این است که سرعت افزایش سکونت در شهر صدرا چندین برابر سرعت خدمات رسانی است و تا این لحظه دولت ها نیز به این موضوع ورود جدی نداشته اند.

وی افزود: در چند سال اخیر مدیران مختلف استان چندین بار به صدرا عزیمت کردند و از نزدیک تمامی مسائل و مشکلات موجود را نظاره کردند ولیکن هنوز در جهت رفع مسائل همتی مشاهده نشده است.

زاهدی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا در شورای برنامه ریزی استان و شهر شیراز اعتباری جداگانه برای صدرا در نظر بگیرند و اعتبار عمومی در بودجه پیش بینی شود.

سرپرست شرکت عمران صدرا در خصوص پروژه های بر زمین مانده مانند میدان میوه و تره بار گفت: این مهم در دستور کار این شرکت بوده و هست و تلاش می شود در نخستین


برچسب ها: شرکت عمران شهر جدید صدرا - شورای برنامه ریزی استان - شهر صدرا - شورای برنامه ریزی - اعتبارات - صدرا - شهر جدید صدرا
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مجزا برای شهر صدرا در نظر گرفته شود/ پیگیری برای احداث آرامستان

اعتبارات مجزا برای شهر صدرا در نظر گرفته شود/ پیگیری برای احداث آرامستان