مطالب مرتبط:
29 هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق در سمنان کشف شد
کشف بیش از هزاران لیتر سوخت قاچاق در منطقه 20 تهران
17 هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای شوتی در بم کشف شد
کشف حدود 42 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
کشف 1300 لیتر سوخت قاچاق در قاین/ 2 تن چوب قاچاق در سرایان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 13:152024-09-23حوادث

کشف 1500 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

- بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین عرب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از 17 هزار عدد انواع قرص قاچاق در قاین فرمانده انتظامی شهرستان قاین هم از کشف 17 هزار و 200 عدد انواع قرص قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از سواری پراید در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان نهبندان - فرآورده های نفتی - فرمانده انتظامی - شهرستان - سوخت قاچاق - نهبندان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1500 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

کشف 1500 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان