مطالب مرتبط:
آمار خسارت ها به شهرک های اشغالی در پی حملات حزب الله
حمله سنگین حزب الله به سرزمین های اشغالی با شلیک بیش از 200 موشک
حمله موشکی بی سابقه حزب الله/ شلیک 200 موشک به سمت شمال فلسطین اشغالی + فیلم
حملات پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی
حمله گسترده موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 16:052024-10-10بين الملل

خسارت دیدن 1645 ساختمان در حملات حزب الله به سرزمین های اشغالی


وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هشتم اکتبر 2023 تا کنون، به 1645 ساختمان مسکونی و مقر نظامی در شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی خسارت وارد شده است.

- خسارت دیدن 1645 ساختمان در حملات حزب الله به سرزمین های اشغالی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هشتم اکتبر 2023 تا کنون، به 1645 ساختمان مسکونی و مقر نظامی در شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی خسارت وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در طول یک سال گذشته و از هشتم اکتبر 2023 تا کنون 1645 ساختمان مسکونی و مقر نظامی در شهرک های مرزی با لبنان خسارت دیده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک دست کم 20 موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در موج جدید حملات مقاومت و شلیک 100 موشک به این شهرک از صبح امروز پنج شنبه خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های کرمییل و مناطق اطراف آن در الجلیل مرکزی، شهرک مسکاف عام در اصبع الجلیل و شهرک بیت هلل در پی حملات موشکی حزب الله خبر دادند.

گفتنی است که تل آویو با نادیده گرفتن هشدارهای و قطعنامه های بین المللی از 23 سپتامبر (دوم مهر) دامنه نسل کشی خود در نوار غزه را گسترش داده


برچسب ها: وزارت جنگ رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - شمال فلسطین اشغالی - صهیونیست - شهرک های صهیونیست نشین - ساختمان مسکونی - فلسطین اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

خسارت دیدن 1645 ساختمان در حملات حزب الله به سرزمین های اشغالی

خسارت دیدن 1645 ساختمان در حملات حزب الله به سرزمین های اشغالی