مطالب مرتبط:
اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاده های شمالی کشور
وضعیت تردد در جاده های کشور امروز 11 مهر 1403
آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده های کشور؛ تردد روان در 2 جاده شمالی
شروع محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران
محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 11:002024-10-02اجتماعي

محدودیت تردد در جاده های کشور طی آخر هفته


رییس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل پلیس راهور فراجا به تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های کشور پرداخت.

- رییس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل پلیس راهور فراجا به تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل پلیس راهور فراجا گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (11 مهر) تا ساعت 7 روز شنبه (14 مهر) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است ادامه داد: محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک پیش بینی می شود.

شیرانی عنوان کرد: روز چهارشنبه (11 مهر) ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه بدین گونه است که از ساعت 14 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال است (شمال به جنوب)، از ساعت 17 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می شود، از ساعت 24 یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگو


برچسب ها: پلیس راهور - مرکز کنترل - جاده های کشور - اطلاعات - محدودیت - ممنوع - راهور
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در جاده های کشور طی آخر هفته

محدودیت تردد در جاده های کشور طی آخر هفته