مطالب مرتبط:
کشف بیش از یک تن کود شیمیایی قاچاق در مراغه
تامین کود های شیمیایی در آستانه کشت پاییزه
وجود 21 هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه ای در گلستان
8500 تن انواع کود شیمیایی در خراسان شمالی تأمین شده است
محکومیت عرضه کنندگان لوازم آرایشی و خانگی قاچاق در همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 11:502024-09-24اقتصادي

محکومیت فرجام قاچاق کود شیمیایی یارانه ای


همدان_ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت 2 میلیارد و 330 میلیون ریالی قاچاقچی کود شیمیایی یارانه ای در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

- همدان_ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت 2 میلیارد و 330 میلیون ریالی قاچاقچی کود شیمیایی یارانه ای در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرضیه یونسی اظهار کرد: این پرونده در شعبه اول بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ برای قاچاق 295 کیسه کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد و 165 میلیون ریال رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در ادامه در خصوص این خبر تصریح کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه به پرداخت 2 میلیارد و 330 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش کالا محکوم شد.

یونسی افزود: مأموران پاسگاه ویان کبودرآهنگ در حین گشت زنی محموله را از یک خودرو وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.


برچسب ها: مدیرکل تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی همدان - کود شیمیایی - تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات - شیمیایی - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت فرجام قاچاق کود شیمیایی یارانه ای

محکومیت فرجام قاچاق کود شیمیایی یارانه ای